Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495568

Topicstarter
Na een lange zoektocht ben ik uitgekomen op een geschikte telefoon: de Sony Xperia Pro.

Nu zie ik dat deze op Android 2.3 draait. Mijn vraag of er een upgrade mogelijk is naar een nieuwere versie. Ik lees wel eens wat over ROM's, maar weet niet goed wat dit voor een telefoon inhoudt. Ken dit alleen maar voor de Nintendo DS ;)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
2 minuten googlen gaf dat er zowel een officiele update als custom roms zijn naar ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495568

Topicstarter
Aghanim schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:52:
2 minuten googlen gaf dat er zowel een officiele update als custom roms zijn naar ICS.
Ik begrijp je punt, maar ik ben een n00b op dit gebied. ICS?
En wat houdt een rom precies in voor een telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat je een noob bent is niet erg, maar het is wel de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen voordat je hier een topic opent. Vragen die zeer eenvoudig via google op te zoeken zijn worden hier niet zo gewaardeerd. ICS = Ice Cream Sandwich, Android 4.0 en een ROM is een besturingssysteem voor je (Android) toestel. Dit kan origineel zijn of een custom rom, een besturingssysteem met additionele features/mogelijkheden/uiterlijk etc.

Ik zou je adviseren enkel originele updates te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb eigenlijk niet veel aan te vullen op het bovenstaande. Lees eerst eens Het algemeen beleid door voordat je een topic opent. Laat in de topicstart ook je eigen inzet zien, dat ontbreekt nu volledig. Mocht je er niet uit komen, maak dan gerust een topic aan, maar ga eerst zelf aan de slag.
Dit topic gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.