Telenet netwerkproblemen ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-05 19:19
Ik wou bij deze even informeren of er nog Belgische Tweakers problemen hebben bij Telenet vandaag?
Na de gebruikelijke pc herstart en modem resets, telefoontje met de geburen, denk ik te mogen besluiten dat ze met een probleem zitten.
Ik constateerde het omstreeks 6u deze morgen en momenteel is het nog steeds gaande. Geen voip, geen Internet, beheerswebsite "toevallig" de ganse dag in onderhoud en het telefoonnummer van de helpdesk gewoon bezet, ofwel direct een muziekje. (geen stem die zoals normaal meldt dat ze in het weekend niet bereikbaar zijn)
Allemaal een beetje toevallig. En gelukkig hebben we nog mobiel Internet via het werk.

PS: regio Gent

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 11:56
Enkele uren ook geen internet gehad, ook na meerdere modem resets geconstateerd dat het probleem niet bij mij lag. ( Update van hun servers)

Ondertussen een 10tal minuutjes opgelost en terug internet.

Regio Vlaams-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 15:14
Staat op de Standaard.be:
Heel wat klanten van telecombedrijf Telenet zitten zondagochtend zonder internet en hebben problemen met digitale televisie. 'Het probleem ligt waarschijnlijk bij een server die IP-adressen toekent', zo legt woordvoerder Stefan Coenjaerts van Telenet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-05 19:19
Hier nog steeds problemen. Ik had er nog geen artikel van verwacht in een krant :-)

Mijn Specs