Zijn er hier Tweakers die Blood Brothers op de telefoon spelen? Ik zou graag in contact willen komen, ideen en strategie willen uitwisselen. Er zijn er enkele fora over dit spel, echter voornamelijk Engels. Het zou denk ik leuk zijn om een beetje een Nederlandse Blood Brother community te hebben.
Mocht er animo zijn dan zou ik eventueel de pagina wat meer officieel kunnen 'pimpen'
Het spel is gratis te downloaden via Google Play.
Blood Brothers is een soort van Roleplaying game met elementen als strategie en kaartverzameling (ala Pokemon). In het begin van het spel begin je met 1 character, je Warlord en vecht je je een baan door het verhaal van het spel. Door het verhaal heen kan je je groep (band) uitbreiden tot maximaal 5 characters (familiars) in je band. Tevens vecht door het verhaal heen tegen verschillende monsters. Deze kan je vangen en vervolgens in je band zetten om mee te vechten.
Het mooie van het spel is dat je je familiars ook kan evolueren naar betere familiars, je deze kan ruilen met andere players. De belangrijkste aspect van het spel is de PvP en de events die zich wekelijks afspelen.
Ik weet dat het niet gewenst is om mensen te referren hier, maar toch plaats ik mijn referall code omdat dit tevens de code is om als vriend te kunnen adden. Mochten mensen geïnteresseerd zijn om Blood Brothers te proberen dan kan je mij adden en kan ik je eventueel helpen in het spel. Jij en ik krijgen tevens wat extra coins om je door het spel heen te helpen. Mijn invite/friend code is hierbij: 7KERJy
Pas wel op met dit spel want het kan best wel verslavend zijn

[ Voor 6% gewijzigd door CDRK op 03-02-2013 00:31 ]
Stay Frosty!