Mijn scherm doet auto adjust als ik Battlefield 3 op een lagere resolutie speel dan mijn scherm, er komt dan een zwart rechtshoekig vak aan de rechterkant. Hoe zorg ik er voor dat hij mijn hele scherm vult?
Een vraag van niveau... Het is in deze minimaal van belang dat we weten wat voor beeldscherm je hebt, op dit moment kan ik je alleen maar adviseren om op de native resolutie te spelen.
Die was ik net even aan het opzoeken!BLACKfm schreef op zondag 03 februari 2013 @ 00:13:
Een vraag van niveau... Het is in deze minimaal van belang dat we weten wat voor beeldscherm je hebt, op dit moment kan ik je alleen maar adviseren om op de native resolutie te spelen.
Het is de Asus VE228DR
Verwijderd
En dan rijst ook de vraag waarom je op een lagere resolutie speelt, mindere videokaart?koen4president schreef op zondag 03 februari 2013 @ 00:09:
Mijn scherm doet auto adjust als ik Battlefield 3 op een lagere resolutie speel dan mijn scherm, er komt dan een zwart rechtshoekig vak aan de rechterkant. Hoe zorg ik er voor dat hij mijn hele scherm vult?
AMD A10-5800K APU.Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 00:18:
[...]
En dan rijst ook de vraag waarom je op een lagere resolutie speelt, mindere videokaart?
om welke resolutie's gaat het? Want je een 4:3 resolutie pakt dan snap ik dat er een zwarte balk verschijnt aangezien het niet fijn is om met een uitgerekt beeld te spelen.
1920:1080 speelt niet fijn.Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 00:28:
Dat is nog steeds maar een half antwoord, dus: vanwaar die lagere resolutie?
1280:768revertive schreef op zondag 03 februari 2013 @ 00:32:
om welke resolutie's gaat het? Want je een 4:3 resolutie pakt dan snap ik dat er een zwarte balk verschijnt aangezien het niet fijn is om met een uitgerekt beeld te spelen.
Ik neem aan dat ik gewoon een 16:9 resolutie moet pakken.
Sorry voor de triple post.
Sorry voor de triple post.
[ Voor 19% gewijzigd door koen4president op 03-02-2013 00:38 ]
Probeer 1280x720 eens dit zou een schermvullend beeld moeten geven.
Ben ik ondertussen achter gekomen, thanks!revertive schreef op zondag 03 februari 2013 @ 00:39:
Probeer 1280x720 eens dit zou een schermvullend beeld moeten geven.
Verwijderd
Irrelevant.Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 00:28:
Dat is nog steeds maar een half antwoord, dus: vanwaar die lagere resolutie?
Je kunt de aspect ratio instellen in de Catalyst Control Center.
Dat is onder Digital Panel > Attributes > Image Scaling.
Kies voor Enable GPU Scaling samen met Maintain Aspect Ratio.
Verwijderd
Niet irrelevant, hij kan ook zijn resolutie op 1920 * 1080 houden en de video settings verlagen.Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 06:46:
[...]
Irrelevant.
Je kunt de aspect ratio instellen in de Catalyst Control Center.
Dat is onder Digital Panel > Attributes > Image Scaling.
Kies voor Enable GPU Scaling samen met Maintain Aspect Ratio.
Sluit je scherm ook digitaal aan. Naast de betere beeldkwaliteit heb je dan ook helemaal geen auto-adjust nodig! Dvi, hdmi of displayport. Zonder conversie stukjes naar vga want dan zit je weer analoog.
Scherm heeft alleen D-sub (VGA) aansluiting.Umbrah schreef op zondag 03 februari 2013 @ 10:04:
Sluit je scherm ook digitaal aan. Naast de betere beeldkwaliteit heb je dan ook helemaal geen auto-adjust nodig! Dvi, hdmi of displayport. Zonder conversie stukjes naar vga want dan zit je weer analoog.
Full HD op low settings speelt niet lekker genoeg.Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 09:58:
[...]
Niet irrelevant, hij kan ook zijn resolutie op 1920 * 1080 houden en de video settings verlagen.
Uitgevogeld dat je in AMD vision control centre gewoon de auto adjust kan uit zetten.
[ Voor 33% gewijzigd door koen4president op 03-02-2013 21:58 ]
Doe dat aub voor je een topic opent:Die was ik net even aan het opzoeken!
Het algemeen beleid #quickstart
In dit geval toon je erg weinig inzet en zijn zowat al je replies oneliners. Zo kunnen en willen wij je niet helpen. Dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.