Toon posts:

Nieuwe hd voor laptop hulp nodig met specs

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Verwijderd

Topicstarter
ja haha ik las het ene en kwam het andere van mja ik w8 geduldig weet ckers dat iemand of meerdere het allemaal weet haha kan een review maken ofc .. haha.. als volgt :
het gaat om een packerd bell sb 86-p10 met 4 interne sata 2 of serial ata 300 en 15 pins stroom hierover graag precies welke types passen dus mannetjes vrouwtjes links recht etc..

deze wil ik kopen athans als er een 2tb of zelfs grotere met een 2.5 inch 9.5 mm hoogste is WOW ik las ergens dat dit formaat er allen in ssd is mja lemme know:
http://www.misco.nl/produ...ecifications&page=1&#tabs

deze hd's schijnen perfect te passen ter referentie:
http://www.replacedirect....terne-harde-schijven.html

op misco staan allemaal kabels als iemand ff 2 links geeft 1 voor de kortste kabel en passende en zelfde voor stroom zou mooi zijn maar precies namen en types zou ik goed zijn zoals ze beschreven worden
optie 1 zou het beste zijn ofc
haha dit zou duidelijk moeten zijn
mvg, adri

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02-2025

Read

Join The Résistance

Euh zou je graag willen helpen maar begrijp niet echt wat je wil die packard van jou heeft plaats voor 1 hd en 1 dvd nu kun je de dvd eruit slopen en daar een drive case voor kopen en hem zo uit te breiden voor in totaal 2 hdd's maar zie niet hoe je 4 kunt plaatsen.
Probeer effe duidelijk te maken wat je wil dan kunnen we daar beter op reageren.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik weet ckers nog 2 plekken te hebben
Intel® Matrix Storage Technology zegt dat er 2 plekken over zijn :D haha :P

Verwijderd

Zesicla, zie je vorige topic en diens sluitbericht. Deze zal ik ook sluiten, omdat je op het verkeerde forum post en je net als in je vorige topic onwenselijk taalgebruik hanteert. Tweakers.net is geen chatbox, maar een deftig forum voor professionals en wizzkids; gedrag je hiernaar!

Zie ook Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Dit topic is gesloten.