Vraag over taakbeheer windows 8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496732

Topicstarter
Beste tweakers,

Zat net even te kijken in mijn taakbeheer, bij het opstart tabje om precies te zijn.
Dit is hoe het eruit ziet en ik wil graag weten hoe ik "program" eruit krijg. Staat er sinds kort maar er zit ook geen bestand achter zoals ik dat wel bij de andere programma' s kan opzoeken.

Afbeeldingslocatie: http://img593.imageshack.us/img593/2042/taakbeheer.jpg

Bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 496732 op 02-02-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Hij is al uitgeschakeld dus kwaad kan het niet. Zal iets zijn wat achter gebleven is na een deinstallatie van een programma.
Via Regedit [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] kan je de regel verwijderen en als je liever niet in het register zit kan het ook met Autoruns.
http://technet.microsoft....ysinternals/bb963902.aspx

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 02-02-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok in het register bezig zijn snap ik nog niet helemaal, dus ik doe het wel even dat programma. Gewoon even downloaden en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Register is niet moeilijk, maar met msconfig kan je 't ook uitschakelen. Scheelt een tooltje installeren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoe kom ik in het register?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:34
win+r -> regedit -> ok -> ja
Maar pas op, als je het verkeerde wijzigt in de registry kan je je hele OS om zeep helpen. Je bent dus gewaarschuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ach joh, eerst sleutel selecteren, Bestand > Exporteren en ga er lekker op los. Maak je een fout, dan importeer je wat je net geëxporteerd hebt en kan je weer verder. Je kan het altijd naar de klote helpen, als je een backup hebt om mee te herstellen, is er niets aan de hand.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Hero Of Time schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 21:13:
Register is niet moeilijk, maar met msconfig kan je 't ook uitschakelen. Scheelt een tooltje installeren.
Msconfig-Startup in Win8 verwijst je naar Taskmanager-Startup (screenshot in TS) daar kan je alleen maar uit-inschakelen niet verwijderen, en dat is wat Froegata wil neem ik aan, aangezien het item al uitgeschakeld is.

Ik zie net dat Ccleaner ook de mogelijkheid biedt om Startup items te verwijderen, wellicht heeft Froegata die al geïnstalleerd staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 02-02-2013 23:00 ]

Pagina: 1