Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

functioneel advies nodig pakketkeuze

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Om te beginnen ben ik wel een IT''er maar heb geen benul van webdesign etc. Vandaar mijn verzoek om richtinggeving voor het volgende:
Wij willen een webbased product op de markt brengen als startende ondernemers. Ons product is de website zelf (dus geen webshop, ecommerce). Onze toekomstige klanten moeten secure en uniek kunnen inloggen en op de website en - b.v. door een hele serie keuzemenus aan te klikken, waarin een diversiteit aan opties voorhanden zijn - komen tot een maatproduct dat resulteert in een speciaal voor hen opgemaakt document (pdf) dat geprint kan worden maar ook in een database (online) bewaart wordt. Daar privacy een belangrijke factor is dient e.e.a. daarvoor geschikt te zijn. Klanten moeten ook online licenties kunnen kopen (of bestellen) voor gebruik van de dienst.

Welke platformen en pakketten zijn hiervoor geschikt

Bij voorbaat dank voor de moeite. M

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Klinkt alsof je gewoon een webbased versie van Word wil gaan maken.

Maar als je maatwerk aan je klanten wil aanbieden, zal je toch echt moeten zorgen dat je webdienst doet wat ie moet doen. En ik vermoed eigenlijk dat het er niet is, en zal je het zelf moeten maken, of developers moeten inhuren.

De omschrijving die je hier geeft is namelijk wel summier, en klinkt alsof het niets toevoegd wat je met elke tekstverwerker ook kan eigenlijk.

Ey!! Macarena \o/

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:37
Dat is wel heel makkelijk gedacht ;-) Ik kan mij bijvoorbeeld voorstellen dat het gaat om automatisch algemene voorwaarden uit te draaien of bijv. een privacy statement. Door middel van verschillende vinkjes komt er wel of geen tekst in, is de tekst anders, etc.

Ik ken zelf trouwens geen pakket die dit heeft en vermoed net als RaZ dat je dit zelf moet gaan bouwen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 23:58
Dit bestaat zeer zeker al, en een van de spelers heet bijvoorbeeld StreamServe.

StreamServe is a global leader in dynamic document composition, management and delivery solutions for customer communications.

Verwijderd

Topicstarter
@ Nitespeed
Dank voor je input. Komt idd in de buurt zo te zien; weet je er nog meer?

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 23:58
Eigenlijk niet, maar ik gok dat een google search op dynamic document solutions je genoeg gaat opleveren.

Verwijderd

Topicstarter
Wederom dank voor het advies; ga er mee verder
Pagina: 1