Toon posts:

Foutmelding Herinstalleren Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Een tijdje terug had ik enkele fouten in m'n laptop en heb ik hem door een vriend laten bekijken. Hij heeft windows opnieuw geïnstalleerd, maar een illegale betere versie (ik had windows 7 Home Premium OA, en hij heeft er Ultimate opgezet). Ik wou een legale versie en heb toen het ISO bestand van windows 7 Home Premium gedownload. Deze heb ik via het programma Yumie op mijn USB gezet om dan van daar opnieuw windows 7 Home Premium te installeren. Eerst pakt hij alles uit en bla bla, maar als hij komt aan het laatste puntje "installatie voltooien" krijg ik plots volgende foutmelding:
"Windows kan niet worden geconfigureerd om op deze hardware te worden geïnstalleerd."
Hierna kan ik enkel op OK kan klikken en hij dan blijft hij rebooten. Eerst komt dan de POST ed, maar als hij bij het windows startscherm komt, komt de melding dat windows niet volledig geïnstalleerd is. Ik heb het proces nogmaals geprobeerd, maar steeds opnieuw komt de melding in het vet, en daarna dat windows niet volledig is geïnstalleerd.

Ik zou graag terug de originele versie van voordien op mijn laptop hebben, ik heb ook een licentiecode onderaan mijn laptop staan, maar heb deze ook nooit moeten intikken tijdens de installatie.

Kan iemand me hierbij helpen? Doe ik iets verkeerd tijdens het herinstalleren? Of kan het zijn dat het bestand dat ik heb, niet de juiste is?

Vriendelijke groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Als je al je data al veilig hebt dan opnieuw installeren en alle partities verwijderen en opnieuw partitioneren.

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:55
En je hebt de herstelmedia van je laptop nooit aangemaakt?
Want die was daarvoor bedoeld.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xessive schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:27:
Als je al je data al veilig hebt dan opnieuw installeren en alle partities verwijderen en opnieuw partitioneren.
Heb al mijn data veilig staan, net als m'n drivers, heb ook al eens opnieuw gepartitioneerd, maar de melding blijft :s

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aZuL2001 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:27:
En je hebt de herstelmedia van je laptop nooit aangemaakt?
Want die was daarvoor bedoeld.
Als je met herstelmedia het revocerygedeelte op m'n HDD bedoelt; die hàd ik, maar mijn vriend heeft alles geformateerd en daarbij is die verloren gegaan denk ik :s anders ging ik op zoek gaan om via die manier windows opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:55
Fijn zo'n vriend.
Maar je kunt bij de fabrikant de recovery dvd's gewoon bestellen.
Zou de rekening bij die vriend neerleggen ;)

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aZuL2001 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:36:
Fijn zo'n vriend.
Maar je kunt bij de fabrikant de recovery dvd's gewoon bestellen.
Zou de rekening bij die vriend neerleggen ;)
Inderdaad, hij zei er iets van te kennen, blijkt dus mooi van niet. Maar denk niet dat hij de rekening zal willen betalen, daar ik niets meer van hem hoor :s Is er geen andere manier mogelijk, daar ik ooit wel een legale versie had, en de licentiecode nog steeds heb?
Pagina: 1