Ik ben momenteel bezig om het e.e.a. te virtualiseren. Ik wil dan de opslag van mijn virtuele machines graag op een file/smb share zetten die dan weer op NAS van Synology staat. Ik loop alleen tegen het probleem aan dat als ik een nieuwe virtuele machine aanmaak en klik op "Voltooien" dat hij dan de volgende foutmelding geeft (alleen gaat het dan om Windows 8 en niet om Windows Server 2008R2):

Het gaat dan om de volgende website. Het punt is dat ze dan voornamelijk over Windows Server 2008R2 gaan, maar ik wil dit graag in Windows 8 gebruiken.
Ik heb ook een website gevonden om een netwerkmapping aan te maken en Windows laten geloven dat het om een locale harddisk gaat, maar dit werkte ook niet. Waar moet ik beginnen om dit proberen op te lossen?

Het gaat dan om de volgende website. Het punt is dat ze dan voornamelijk over Windows Server 2008R2 gaan, maar ik wil dit graag in Windows 8 gebruiken.
Ik heb ook een website gevonden om een netwerkmapping aan te maken en Windows laten geloven dat het om een locale harddisk gaat, maar dit werkte ook niet. Waar moet ik beginnen om dit proberen op te lossen?
Self reflection is the school of wisdom