Micron C400 wordt niet meer herkend

Pagina: 1
Acties:

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 20:14
Mijn Micron MTFDDAK256MAM-1K1 drive wordt sinds gisteravond niet meer herkend door mijn laptop (lenovo W520). Ik was bezig met een Bios update vanuit windows. Die reboote de PC en voltooide de flash. Dit was succesvol. Hierna kon ik echter niet meer booten omdat de SSD niet meer werd herkend. Ook in twee andere PC's geeft de SSD geen enkel teken van leven :/ ...

Iemand enig idee of dit te fixen is? Een utility om het kreng een factory reset te geven ofzo?

Micron geeft drie jaar garantie op hun SSD's. Helaas betreft het een HP OEM schrijf, uit een voor mij onbekende laptop. Deze heb ik een tijdje geleden van een medetweaker overgenomen. Deze persoon kan ik helaas alleen via DM bereiken, wat een probleem is aangezien hij niet zo actief is.

HP schijnt alleen garantie te geven op de volledige laptop, niet op aparte onderdelen. De SSD is dan ook niet op hun support site te vinden. Ik heb nog geen mais gestuurd, maar ik vrees dat Micron me door gaat verwijzen naar HP, en dat HP zegt dat ik geen garantie heb zonder de volledige laptop.

Is er nog iets wat ik kan doen of ben ik gena&#d?

EDIT: na de schijf in mijn laptop te hebben gehad terwijl ik ubuntu vanaf een usb stickje bootte werd hij weer herkend. Blijf het een beetje vaag vinden, maar op het moment werkt de SSD iig weer.

[ Voor 8% gewijzigd door accountabc op 04-02-2013 11:32 ]