Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 17:32
Hallo,

Zelf heb ik een Galaxy S3 met spotify premium. Ik ben inmiddels zo afhankelijk geworden van mijn playlists dat ik deze muziek graag mee wil nemen op de piste.

Een Galaxy S3 is hier nét wat te duur voor haha! Dacht dus aan een tweede (android telefoon) om mee te nemen als MP3 speler. Even Spotify erop zetten, liedjes downloaden en klaar. Gewoon een goedkope, gebruikte android smartphone.

Is dit mogelijk wat ik hier wil ivm Spotify? en wat is er aan te raden? Heb al wat gekeken op Marktplaats maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van.

Groetjes Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07 17:53
Kijk eens naar een Samsung Galaxy Xcover. "De Galaxy Xcover heeft een IP67-certificaat, wat betekent dat hij bestemd is tegen zand, modder en stof. Hij is daarnaast waterdicht, en overleeft een half uur in een plas water zonder problemen."
En anders een Motorola Defy of Defy+ / mini , of Sony Ericsson Xperia Active welke ook in die categorie zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
Bedankt voor je antwoord maar het is eigenlijk voor alleen MP3 speler gebruik. Dus als ik Spotify op shuffle zet en in een waterdicht hoesje doe is hij voor mij genoeg waterdicht.

Nieuw is gewoon te duur, ik had er even een richtprijs bij moeten zetten maar wat ik eraan wil besteden is ongeveer 40 euro (ongeveer is uiterlijk 10 euro erboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:40

Sorbo

Uw hulp in huis!

Jep, is mogelijk, zolang je het maar niet met twee toestellen tegelijkertijd probeert, je mag namelijk maar op 1 apparaat tegelijk streamen. De nummers downloaden en zonder verbinding als luxe MP3 speler verdergaan is natuurlijk geen probleem.

Ik heb hier nog een HTC legend liggen, die qua uiterlijk niet zo heel mooi meer is (krasjes aan de zijkanten door gebruik, scherm en hardware netjes in orde), maar je eventueel wel voor een zacht prijsje over mag nemen. DM maar als je interesse hebt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Sorbo op 02-02-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
Bedankt voor het antwoord! Ik heb intussen al een oud modelletje opgesnord via via dus de legend laat ik voorbij gaan maar bedankt voor het aanbod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496709

is harstikke mogelijk zolang je maar niet meer dan 3 apparaten tegelijk offline playlists heb dan is het goed mogelijk. als je er een 4e er bij koppeld gooit hij bij 1 van je andere apparaten hem er af.
Pagina: 1