Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

zoekfunctie vraag en aanbod standaard op pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-11 07:46
Als ik boven in het menu op vraag en aanbod klik, dan op games, nog een keer games, nog een keer games dan kom ik in de lijst met ....tweedehands games. Op dat moment, dus na die laatste klik veranderd het zoekveld van "zoeken in vraag en aanbod" naar "zoeken in pricewatch" - terwijl je dan midden in vraag en aanbod zit.

Ik kijk vaak wat er recent bij is gekomen, en daarna zoek ik, dat ik dan in de pricewatch naar nieuwe spullen wil zoeken is niet zo logisch.

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Zodra je op de laatste games drukt (we zijn ons ervan bewust dat dat wel heel vaak games is ;) wordt aangewerkt), kom je in de Pricewatch categorie games. In dit geval kom je op het Vraag en Aanbod tabblad, maar je kunt hier ook tabbladen als nieuwe en producten bezoeken. Dit geheel valt onder de pricewatch, vandaar de zoekbalk 'zoek in pricewatch' bovenin.

Als je overigens in de zoekbalk met 'zoek in pricewatch' iets opzoekt, kun je daarna ook altijd naar het V&A tabblad gaan.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-11 07:46
Dank. Ik heb dat laatste net geprobeerd, maar je krijgt dan eerst resultaten in de pricewatch, dan klik ik op V&A en dan moet ik de zoekopdracht wel opnieuw opgeven.

Ik weet niet of het kan maar als de zoekfunctie zou volgen waar je zit, danwel dat je daar kan kiezen waarbinnen je wilt zoeken zou tijd schelen.

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:56

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Heb het met andere delen zoals gewone computer componenten enz. ook wel eens dat die balk boven Zoek in Pricewatch aangeeft terwijl de Verfijn Resultaten zoekbalk wel in de V&A werkt.

Stoor me er ook wel eens aan ja.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~