ik heb maar eens een account gemaakt op het forum aangezien ik al een tijdje loop met de vraag maar voor mezelf er niet helemaal uit kan komen (mijn computer kennis is erg basic zeg maar)
eerst maar even een situatie schets.
ik ben student en ik game graag, vaak leen ik de laptop van mijn zus om ergens anders (vaak bij mijn vriendin thuis) te kunnen werken aan men huiswerk of iets dergelijks.. naast het drukke leven blijft er nog een beetje tijd over om te gamen, ik speel vooral MMORPG's en op het moment voornamelijk Guild Wars 2. mijn desktop laat echter in bepaalde drukkere situaties het een beetje af weten door flink te laggen, ik reduceer de lag door op minder hoge instellingen te gaan spelen maar lag hou ik wel.
daarnaast speel ik call of duty black ops 2.
huidige pc
AMD Phenom X4 9950 Black Edition
Agena 65nm Technologie
RAM
4,00 GB Dual-Kanaal DDR2 @ 266MHz (4-4-4-12)
Moederbord
ASRock K10N78FullHD-hSLI.. (CPUSocket)
Graphics
VW246 (1920x1080@60Hz
ATI Radeon HD 4800 Series (Sapphire/PCPartner)
Harde schijven
156GB SAMSUNG SAMSUNG HD161HJ ATA Device (SATA)
244GB Western Digital WDC WD2500JS-60NCB1 ATA Device (SATA)
Optische schijven
HL-DT-ST DVD-RAM GH22NP20 ATA Device
nu zat ik er afgelopen zomer aan te denken om mijn pc up te graden zodat die weer wat moderner werd. maar de laatste tijd zit ik ook aan een laptop te denken. ik wilde namelijk mijn pc voor rond de 700 euro upgraden.
wat zouden jullie adviseren,
nieuwe laptop aanschaffen waar je gewoon lekker de nieuwere games soepel op kunt draaien (suggesties)
of
mijn huidige pc upgraden zodat ik de nieuwere games soepeler kan draaien (suggesties)
eerst maar even een situatie schets.
ik ben student en ik game graag, vaak leen ik de laptop van mijn zus om ergens anders (vaak bij mijn vriendin thuis) te kunnen werken aan men huiswerk of iets dergelijks.. naast het drukke leven blijft er nog een beetje tijd over om te gamen, ik speel vooral MMORPG's en op het moment voornamelijk Guild Wars 2. mijn desktop laat echter in bepaalde drukkere situaties het een beetje af weten door flink te laggen, ik reduceer de lag door op minder hoge instellingen te gaan spelen maar lag hou ik wel.
daarnaast speel ik call of duty black ops 2.
huidige pc
AMD Phenom X4 9950 Black Edition
Agena 65nm Technologie
RAM
4,00 GB Dual-Kanaal DDR2 @ 266MHz (4-4-4-12)
Moederbord
ASRock K10N78FullHD-hSLI.. (CPUSocket)
Graphics
VW246 (1920x1080@60Hz
ATI Radeon HD 4800 Series (Sapphire/PCPartner)
Harde schijven
156GB SAMSUNG SAMSUNG HD161HJ ATA Device (SATA)
244GB Western Digital WDC WD2500JS-60NCB1 ATA Device (SATA)
Optische schijven
HL-DT-ST DVD-RAM GH22NP20 ATA Device
nu zat ik er afgelopen zomer aan te denken om mijn pc up te graden zodat die weer wat moderner werd. maar de laatste tijd zit ik ook aan een laptop te denken. ik wilde namelijk mijn pc voor rond de 700 euro upgraden.
wat zouden jullie adviseren,
nieuwe laptop aanschaffen waar je gewoon lekker de nieuwere games soepel op kunt draaien (suggesties)
of
mijn huidige pc upgraden zodat ik de nieuwere games soepeler kan draaien (suggesties)