Beste medetweakers,
Ik ben van plan om binnenkort mijn eigen computer-systeem in elkaar te zetten en kwam met de set-up hieronder uit. Ik heb echter een aantal vragen,
1 heb ik voldoende aan deze voeding ook als ik later een andere videokaart toevoeg? (600w voeding)
2 is er een betere configuratie voor een vergelijkbare/goedkopere prijs?
3 past het systeem een beetje bij elkaar? (ik dacht zelf dat de onderdelen wel moeten passen, maar dit is mijn eerste systeem)
4 ben ik iets vergeten?
Ik open deze post op advies van Quad, die mijn lijstje in een ander topic tegen kwam.
Ik ben niet van plan om veel aan een grafische kaart te spenderen, dit omdat ik toch geen zware spellen ga spelen.
In de nabije toekomst ben ik van plan er een FTP/media server van te maken.
Daarnaast wil mijn systeem stil houden en vrij van Led's. Dit omdat ik er naast ga slapen.
Ik neem de 1,5 T schrijf van mij huidige systeem mee voor de data en mijn 1T uit mijn NAS voor de back-up hiervan. ik neem ook mijn randapparatuur mee van deze pc.
een kleine voorwaarde, ik bestel mijn producten bij afuture, (prijs huidige set-up is daar € 833,80 en het is in mijn omgeving) en ik kijk dus naar hun prijzen bij het maken van een keuze, maar ik neem alle hulp in overweging.
zoals u/je/jij kunt zien heb ik nog wat budget over, er kan dus nog wat geschoven worden met producten.
alle advies is welkom. ik bepaal of ik er iets mee doe
Ik ben van plan om binnenkort mijn eigen computer-systeem in elkaar te zetten en kwam met de set-up hieronder uit. Ik heb echter een aantal vragen,
1 heb ik voldoende aan deze voeding ook als ik later een andere videokaart toevoeg? (600w voeding)
2 is er een betere configuratie voor een vergelijkbare/goedkopere prijs?
3 past het systeem een beetje bij elkaar? (ik dacht zelf dat de onderdelen wel moeten passen, maar dit is mijn eerste systeem)
4 ben ik iets vergeten?
Ik open deze post op advies van Quad, die mijn lijstje in een ander topic tegen kwam.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 191,30 | € 191,30 |
| 1 | MSI Z77A-G41 | € 76,35 | € 76,35 |
| 1 | Gigabyte GV-R775OC-1GI | € 93,49 | € 93,49 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | TP-Link TL-WN822N | € 14,93 | € 14,93 |
| 1 | Scythe Ninja 3 | € 34,90 | € 34,90 |
| 1 | Scythe Kama Panel 3 - 5.25 inch Multipanel | € 32,50 | € 32,50 |
| 3 | Enermax T.B.Silence PWM UCTB12P (12cm) | € 11,- | € 33,- |
| 2 | Crucial Ballistix BLT4G3D1608DT1TX0CEU | € 22,45 | € 44,90 |
| 1 | Antec HCG-620M | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Samsung 840 series Notebook kit 120GB | € 104,99 | € 104,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 806,16 | |
Ik ben niet van plan om veel aan een grafische kaart te spenderen, dit omdat ik toch geen zware spellen ga spelen.
In de nabije toekomst ben ik van plan er een FTP/media server van te maken.
Daarnaast wil mijn systeem stil houden en vrij van Led's. Dit omdat ik er naast ga slapen.
Ik neem de 1,5 T schrijf van mij huidige systeem mee voor de data en mijn 1T uit mijn NAS voor de back-up hiervan. ik neem ook mijn randapparatuur mee van deze pc.
een kleine voorwaarde, ik bestel mijn producten bij afuture, (prijs huidige set-up is daar € 833,80 en het is in mijn omgeving) en ik kijk dus naar hun prijzen bij het maken van een keuze, maar ik neem alle hulp in overweging.
zoals u/je/jij kunt zien heb ik nog wat budget over, er kan dus nog wat geschoven worden met producten.
alle advies is welkom. ik bepaal of ik er iets mee doe
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 20:13 . Reden: kleine verbeteringen ]