Ik heb momenteel een allegaartje aan audioapparatuur staan, waarvan ik een gedeelte wil aanpassen:
Front: Focal 716
Center: Magnat Vector Needle 10
Sub: Jamo SUB400 (deze wordt over een paar weken verkocht)
Rear: Infinity Beta 10
Nu wil ik graag een gedeelte vervangen, maar wat is nu de beste keuze? Een nieuwe/tweedehandse sub? Deze gaat immers weg? Of de center vervangen voor de Focal CC700V, deze zie je immers het meeste staan en dat past er weer mooi bij.
De sub missen is tijdelijk geen probleem, al wil ik hem wel weer hebben na een tijdje. Wordt dan waarschijnlijk een REL T5. Of zijn er betere opties? Hoe vergelijk je subs eigenlijk? Luisteren is natuurlijk lastig...
Budget is rond de 350 euro.
Front: Focal 716
Center: Magnat Vector Needle 10
Sub: Jamo SUB400 (deze wordt over een paar weken verkocht)
Rear: Infinity Beta 10
Nu wil ik graag een gedeelte vervangen, maar wat is nu de beste keuze? Een nieuwe/tweedehandse sub? Deze gaat immers weg? Of de center vervangen voor de Focal CC700V, deze zie je immers het meeste staan en dat past er weer mooi bij.
De sub missen is tijdelijk geen probleem, al wil ik hem wel weer hebben na een tijdje. Wordt dan waarschijnlijk een REL T5. Of zijn er betere opties? Hoe vergelijk je subs eigenlijk? Luisteren is natuurlijk lastig...
Budget is rond de 350 euro.
[ Voor 2% gewijzigd door Paultje3181 op 01-02-2013 14:27 . Reden: Budget toegevoegd ]