Toon posts:

Koptelefoon hulp!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een Sennheiser HD210 in mijn bezit, alleen als ik deze aansluit op de normale luidsprekeruitgang van mijn Soundblaster 64 Special Edition is er een soort ruis op de achtergrond aanwezig, welke ik zeer irri vind tijdens het luisteren van muziek en het spelen van games.
ik heb em nu op de line-out aangesloten, maar die levert veel minder vermogen, dus zachter geluid

iemand een oplossing voor dit probleem of moet ik een Live! kopen ofzo?

Verwijderd

probeer eens om het geluid van je cd-rom en brander uit te zetten.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:23

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dit had ik ook met mijn HD570 en SB128 pci.
Wat ik heb gedaan om het op te lossen is om het mastervolume van windows op 2% te zetten en het volume in winamp op 100%.

Ik weet niet precies wat winamp is, maar ik dacht gewoon het wave volume.

Nu is het ook echt stil als er geen geluid is . :Y)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Even er van uitgaande dat je Windows gebruikt. Start die mixer op, ga naar eigenschappen en kies alle mogelijke instellingen (line/mic/etc). Kijk wat je niet nodig en zet dat uit/zacht.
Sluit 'm af en luister dan nog eens goed.

Je kunt dit eventueel herhalen voor de de opname-kant van de mixer (wederom bij eigenschappen te vinden).

Verwijderd

Microfoon en lijn-ingang dempen wil bij mij ook wel helpen, en als het kan ook CD-audio, ik luister sowieso alles digitaal, die analoge rommel geeft ruis...

Verwijderd

Topicstarter
alles bovengenoemd heb ik geprobeerd (al eerder trouwens, want mijn master volume stond al op 1tot5% en wave volledig, en ik had ook al alles uitstaan.... wat moet ik doen??

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Hoe zit het met de aarde van de compu ?? Misschien een spanningsfilter (zo'n dure) er voor zetten, of met behulp van een UPS de spanning schoonmaken. Je geluidskaart op een andere plek in je computer stoppen...
Probeer eens wat uit zou ik zeggen (die laatste is het goedkoopst bdw)

Suc6 iig en laten je ff wezen wat het beste werkte ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 20:03 schreef Crazy A het volgende:
Hoe zit het met de aarde van de compu ?? Misschien een spanningsfilter (zo'n dure) er voor zetten, of met behulp van een UPS de spanning schoonmaken. Je geluidskaart op een andere plek in je computer stoppen...
Probeer eens wat uit zou ik zeggen (die laatste is het goedkoopst bdw)

Suc6 iig en laten je ff wezen wat het beste werkte ?
de soundkaart is een ISA :( en daar zit maar 1 slot van op me mobo, spanningsfilter hebbik, ik zal em es ertussenuit halen, het is namelijk niet een al te beste!

Verwijderd

Topicstarter
Heb em maar weer in de line out gedouwd, dat met die spanningsfilter werkt niet
Pagina: 1