Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:52
Hey medetweakers

Ik heb sins vandaag de razer tiamat 7.1

Nu ben ik dus aan het shoppen naar een goede geluids kaart aangezien onboard audio natuurlijk Niet ideal is

Dus ik kwam bij asus uit als een van de goede merken Nu kwam ik dus

pricewatch: Asus Xonar D2
pricewatch: Asus Xonar D2X/XDT
pricewatch: Asus Xonar D2/PM

Deze 3 tegen Kan iemand mij vertellen Wat nu het verschill is tussen deze geluids kaarten Want ik kan het zo 1 2 3 niet vinden

Ik neem aan dat 1 beter is voor game 1 voor muziek en de andere De middenmoot tussen game/muziek

Mijn behoefte hier in Ik game maar geen shooters/rpg waar voetstappen belangerijk zijn

Maar muziek is dus ook belangerijk:)

Alvast bedankt

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De D2 en de D2/PM zijn PCI kaarten, de D2X zijn PCI Express kaart. Maar verder dan dat, zie ik eigenlijk geen verschil. Al komt de D2X/XDT en de D2 er al niet eens meer voor op de site zelf.

Een vergelijking laat zien dat de D2 en de D2X reeks gewoon identieke kaarten zijn. Maar omdat ik niet anders kon vergelijken dan een D2/PM met een D2X, is het enige verschil eigenlijk PCI vs PCI-Express. Hardware is verders identiek qua chipsets, specs en features zijn ook gelijk.

Je kan vanwege de zelfde hardware dus niet spreken over dat er 1 beter is voor games, en de andere voor muziek. Wil je een PCI kaart, neem een D2, wil je een PCI Express kaart, dan pak je een D2X.

Ey!! Macarena \o/

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:52
Heel erg bedankt:)) ik denk dat ik voor de d2x ga dan:)

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

onboard is vaak, zeker bij de wat duurdere mobo's, erg goed.

Oude mobo's, en echte budgetmodellen, die willen vaak nog wat tekort schieten, maar, ik vind mijn moederbord prima geluid geven, en ik ben vrij kritisch.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Als die Razer een usb aansluiting heeft, wat zo is schijnbaar, dan heeft het o,o zin om een losse geluidskaart aan te schaffen. Alles word al geregeld door het kaartje wat al ingebouwd zit bij de headset. USB geeft alleen maar het signaal door. Je pc doet daar verder niets mee.

Edit,

nevermind, lees dat de usb aansluiting alleen voor stroom is. En deze review zou dan ook wel aangepast mogen worden zie ik.
productreview: Razer Tiamat 7.1 review door CB org

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 12:43 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En die usb wordt hier alleen voor power gebruikt, er gaat geen data door die kabel, en heeft dus ook geen chipsets intern. Als ie een eigen audio-chip zou hebben hadden er geen5 minijacks op gezeten ;)

Edit: Bleh, precies ge-edit tijdens het tikken van m'n verhaal...

[ Voor 16% gewijzigd door RaZ op 01-02-2013 12:50 ]

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1