We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
ik gebruik altijd battlecom en die doet het prima met rogerwilcom heb ik niet zoveel ervaring maar omdat me clan een delicated battle com server heeft gebruiken we die
hallo
Verwijderd
Rogerwilco is ongetwijfeld de eenvoudigste... bc wil het bij mij ook niet goed doen trouwens.
Dan heb je ook nog teamsound (lag free??) maar ook die deed het bij mij niet lekker door nat software.
Dan heb je ook nog teamsound (lag free??) maar ook die deed het bij mij niet lekker door nat software.
battlecom werkt een stuk beters als Roger Wilco hiero. Zou ze gewoon allebei proberen en degene die het beste werkt houden.
| I've got permission to color outside the lines |
Maar ik neem aan dat er nog meerdere zijn???
Zat er ook niet een proggie van M$ bij die sidewinder game voice die OOK gebruikt kon worden door mensen die GEEN game voice hadden?
Zat er ook niet een proggie van M$ bij die sidewinder game voice die OOK gebruikt kon worden door mensen die GEEN game voice hadden?
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
We gebruiken zelf Roger Wilco... tja perfect is anders maar we kunnen wel makkelijk naar andere channels switchen en daarom gebruiken we RW ipv BC.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
roger wilco wilde niet erg op mn comp maar battlecom is prima. heb hier een server draaien (op verzoek), is altijd handig voor als ons squad een scrim heeft
Ik begrijp uit jullie reacties dat Battlecom een server nodig heeft?
Moet die persé standalone zijn of heeft dat alleen een gunstigere uitwerking op de bandbreedte in tegenstelling tot als je de server draait op een computer waar op gegamed wordt?
En Roger Wilco dan? Heeft die een server nodig? Of is het allemaal Server/Client base?
Ik begrijp dat je ergens moet aanmelden om elkaar te kunnen vinden, maar gaat de data ook op server client base?
Moet die persé standalone zijn of heeft dat alleen een gunstigere uitwerking op de bandbreedte in tegenstelling tot als je de server draait op een computer waar op gegamed wordt?
En Roger Wilco dan? Heeft die een server nodig? Of is het allemaal Server/Client base?
Ik begrijp dat je ergens moet aanmelden om elkaar te kunnen vinden, maar gaat de data ook op server client base?
battlecom heeft geen server nodig... Je kan gewoon bij 1 iemand inloggen, en diegene kan ook meelullen.
| I've got permission to color outside the lines |
De geluidskwaliteit van BC is vele malen beter dan die van RW.
Het beste is een standalone server op te zetten, omdat een hoster vaak wat lag ondervindt (geldt voor zowel BC als RW). Alleen is rt geen Linux server voor BCOM, dus da's weer een nadeel... Maar ja, je kan niet alles hebben
Het beste is een standalone server op te zetten, omdat een hoster vaak wat lag ondervindt (geldt voor zowel BC als RW). Alleen is rt geen Linux server voor BCOM, dus da's weer een nadeel... Maar ja, je kan niet alles hebben
Geef mij maar een Warsteiner.
bc is misschien wel beter maar RW is nog het stabielst
op 1 of andere manier wil winroute niet meewerken als BC draait (heb zelfs alle poorten open gezet om het te testen, maar it was futile)
op 1 of andere manier wil winroute niet meewerken als BC draait (heb zelfs alle poorten open gezet om het te testen, maar it was futile)
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
RW heeft een slechtere geluids kwaliteit en gebruikt daardoor ook minder bandbreedte.
Ik heb gemerkt dat als ik gewoon lekker in windows zit te werken met Battlecom dat het dan net is of ik iemand aan de telefoon heb (GSM, dat wel...
).
Alleen zodra ik Counterstrike start is het over met de pret (Chello) en hoor ik allemaal happen en brokken geluid met BC.
RogerW daarentegen blijft wel van een redelijke kwaliteit...ook in de games..
Roger Rules!
Ook
Ik heb gemerkt dat als ik gewoon lekker in windows zit te werken met Battlecom dat het dan net is of ik iemand aan de telefoon heb (GSM, dat wel...
Alleen zodra ik Counterstrike start is het over met de pret (Chello) en hoor ik allemaal happen en brokken geluid met BC.
RogerW daarentegen blijft wel van een redelijke kwaliteit...ook in de games..
Roger Rules!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1