Hoi als ik mijn externe HD WD My Book van 3 TB in plug en ik start de computer op dan wordt na de windows logo het beeld zwart, en zelfs soms gaat de lcd scherm lampje knipperen. Maar dan toch gaat windows wel weer verder. Is er een manier om dit te voorkomen zonder de externe hdd usb eruit te trekken?
legacy usb suport uitschakelen heeft geholpen
EDIT: de externe hdd wordt dan niet mee automatisch opgestart als deze uit is.
Staat de hd van te voren wel aan, dan blijft deze aan, en dan krijg ik wel even een zwart scherm met knipperende analoog en digitaal input te zien.
EDIT: de externe hdd wordt dan niet mee automatisch opgestart als deze uit is.
Staat de hd van te voren wel aan, dan blijft deze aan, en dan krijg ik wel even een zwart scherm met knipperende analoog en digitaal input te zien.
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 23:59 ]
Afgezien van het feit dat je je TS ook kunt bewerken (via de wijzig button) is het natuurlijk ook wel handig als je eerst zelf gaat zoeken, want je maakt mij niet wijs dat dit niet gewoon met een eenvoudige Google zoekopdracht te vinden is.
Lees, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..
Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Lees, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..

Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Dit topic is gesloten.