Toon posts:

Amazon + Neteller (prepaid credit card)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met mijn nieuwe prepaid credit card van Neteller. Ik heb voldoende saldo maar alles van Amazon.co.uk word geweigerd. Heeft iemand anders daar ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien werkt dit?

http://www.goeievraag.nl/...zon-co-uk-neteller.122470

Maar als ik zo wat dingen bekijk wordt het denk ik lastig, online gokken en neteller gaan goed samen en ik denk dat amazon dat ook weet en het misschien wel blokkeert?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ruim voldoende saldo en ook een plastic NET+ card. Alles is ook al lang geverifieerd en zo. Bij Amazon heb ik opnieuw besteld maar hij gaat weer weigeren. Ik heb contact opgenomen met zowel de klantenservice van Neteller als van Amazon maar bij beide nog steeds geen reactie gehad :(.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als amazon.com en .de niet werkt kan je altijd een mail sturen naar amazon, heel snel antwoord terug en service is echt goed daar, ze kunnen je dan zo aangeven of het kan en hoe.

Edit: handig als ik je hele bericht lees, je hebt vast binnen 4 uur een reactie van amazon

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig. Ga ik de chat in krijg ik een of andere arabier (sarandaj of zoeits) en die spreekt blijkbaar nog brakker engels dan mij. Ze geven totaal geen antwoord op je vragen. Lekker dan :(. Ik probeer het morgen wel weer hopelijk krijg ik dan iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist een reactie van Neteller gekregen:
"We have viewed your declined transaction today that it was the system malfunction, that is the main reason that is was rejected. We have a hard time for Amazon these days for they normally temporary charged you a small amount to test the card to see if it is valid. Please try again and let us know if you have questions or concerns. Thank you."

Nou, we zullen zien hoe het morgen gaat. To be continued...

Verwijderd

Topicstarter
Order was gecancelled door amazon omdat ze het te vaak hebben geprobeer om het af te schrijven. Nu opnieuw een bestelling geplaatst en het werkte nu wel. Het enige verschil is dat het eerst een pre-order was en bij de nieuwe bestelling niet meer. Misschien dat dat het was.

De kosten voor het betalen in vreemde valuta kan je overigens ergens in je account zien (dus nadat je bent ingelogd). Net zoals bij Paypal dus. Het is volgens mij net ietsjes goedkoper dan Paypal maar dan wel heel erg minimalistisch.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2013 20:14 ]

Pagina: 1