Beste mensen,
Ik woensdag een Fanpagina opgezet iets met mode.
Op de site een tekstje geschreven.
" like deze Fanpage en maak iedere week tot 15 februari kans op een Fashioncheck."
Gisten avond had ik een advertentie campagne aangemaakt om wat likes te werven
Deze was nog niet actief de campagne moest nog worden goed gekeurd.
Een half uurtje nadat alles is opgezet kan ik niet meer inloggen en krijg de melding.
"Je account is uitgeschakeld. Als je vragen of opmerkingen hebt, ga dan naar Helpcentrum"
De vanochtend krijg ik per mail een bevestiging dat mijn advertentie is goed gekeurd mooi die loopt nu dus.
Voor een Fanpagina die niet bereikbaar is en waar ik nog steeds geen toegang op heb.
Via een bepaalde url heb ik mijn copie van mijn paspoort moeten op loaden om mij te verifiëren.
Maar nog steeds geen toegang ook geen bericht gekregen wat er is is.
Waar kan ik nog meer terecht?
Ik woensdag een Fanpagina opgezet iets met mode.
Op de site een tekstje geschreven.
" like deze Fanpage en maak iedere week tot 15 februari kans op een Fashioncheck."
Gisten avond had ik een advertentie campagne aangemaakt om wat likes te werven
Deze was nog niet actief de campagne moest nog worden goed gekeurd.
Een half uurtje nadat alles is opgezet kan ik niet meer inloggen en krijg de melding.
"Je account is uitgeschakeld. Als je vragen of opmerkingen hebt, ga dan naar Helpcentrum"
De vanochtend krijg ik per mail een bevestiging dat mijn advertentie is goed gekeurd mooi die loopt nu dus.
Voor een Fanpagina die niet bereikbaar is en waar ik nog steeds geen toegang op heb.
Via een bepaalde url heb ik mijn copie van mijn paspoort moeten op loaden om mij te verifiëren.
Maar nog steeds geen toegang ook geen bericht gekregen wat er is is.
Waar kan ik nog meer terecht?