Ziggo Ubee Evm3200 inloggen

Pagina: 1
Acties:

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:29
Beste alle,

Ik ben hier bij een vriendin en ik probeer in de webinterface van haar modem/router te komen maar dit lukt niet.

De pc is rechtstreeks aan het modem aangesloten alleen met het ip http://192.168.178.1/ of http://192.168.0.1/ kom ik er niet in. Met de Ipconfig heb ik gekeken aan welke gateway hij verbonden is het dat is met het ip 84.106.222.1 maar met dit ip adres kom ik er ook niet in...

Wat kan ik nog meer doen?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Dan staat 'ie in "bridge" modus. Dan krijg je een extern IP adres als je je PC aan het modem koppelt.

Wil je meer pc's aan de router koppelen zul je er een eigen router tussen moeten doen.

Hier stond een dode link.

• DeEindbaas
strandbal schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 19:27:
Dan staat 'ie in "bridge" modus. Dan krijg je een extern IP adres als je je PC aan het modem koppelt.

Wil je meer pc's aan de router koppelen zul je er een eigen router tussen moeten doen.
Betekend dus da ik ziggo even moet bellen om hem hieruit te gooien...

(ik wil het wifi ding aangooien erop namelijk)

• strandbal
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Dan moet je daar even horen of hij in router modus kan worden gezet ja :)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:22
De EVM3200 is alleen een modem; geen router, geen WiFi, geen interface behalve wat statuswaardes op 192.168.1.1 (als je geluk hebt, anders moet dat via het HCF-IP).

• DeEindbaas
hcQd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 19:32:
De EVM3200 is alleen een modem; geen router, geen WiFi, geen interface behalve wat statuswaardes op 192.168.1.1 (als je geluk hebt, anders moet dat via het HCF-IP).
Ik dacht dat het UBee ding altijd WiFi had... dat heb ik dus fout gedacht?

• strandbal
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ah, dat wist ik ook niet, ik zit niet in Ziggo gebied :) In dat geval kun je op zoek gaan naar een betaalbare router ;)

Pagina: 1