Ik ben sinds kort in het bezit van twee Sapphire Vapor-X HD5850 kaarten. Deze draaien in crossfire.
Nou heb ik het volgende probleem. Ik krijg allemaal lijnen door m'n scherm. En dan heb ik het niet over het soort lijnen dat je bijvoorbeeld krijgt als je je videokaart te ver overclockt. (want dat zijn ze niet) Het lijkt alsof programmas die op de achtergrond draaien heel even naar voren komen. Ookal draaien er geen programmas.
Dit gebeurd echter alleen als ik bewegende beelden heb zoals een Youtube video of als ik switch van programma. Bij het gamen blijft hij echter normaal doen.
Ik kan het niet vastleggen op een screenshot, dus hier een filmpje:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tqol89WNCF8]
Mijn broertje heeft precies dezelfde kaart, en hij heeft precies hetzelfde probleem. Dus het lijkt me sterk dat het aan m'n beeldscherm ligt.
Wat heb ik allemaal al geprobeerd:
- De videokaarten verwisseld van het PCI-e slot waar ze in zaten
- Beide kaarten los van elkaar gedraaid in meerdere sloten
- Alle kaarten in een andere PC geprobeerd
- De drivers geüpdate
- Andere voeding geprobeerd
- Google afgezocht
Nu ben ik door m'n ideeën heen. Vandaar dat ik jullie hulp inroep
Nou heb ik het volgende probleem. Ik krijg allemaal lijnen door m'n scherm. En dan heb ik het niet over het soort lijnen dat je bijvoorbeeld krijgt als je je videokaart te ver overclockt. (want dat zijn ze niet) Het lijkt alsof programmas die op de achtergrond draaien heel even naar voren komen. Ookal draaien er geen programmas.
Dit gebeurd echter alleen als ik bewegende beelden heb zoals een Youtube video of als ik switch van programma. Bij het gamen blijft hij echter normaal doen.
Ik kan het niet vastleggen op een screenshot, dus hier een filmpje:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tqol89WNCF8]
Mijn broertje heeft precies dezelfde kaart, en hij heeft precies hetzelfde probleem. Dus het lijkt me sterk dat het aan m'n beeldscherm ligt.
Wat heb ik allemaal al geprobeerd:
- De videokaarten verwisseld van het PCI-e slot waar ze in zaten
- Beide kaarten los van elkaar gedraaid in meerdere sloten
- Alle kaarten in een andere PC geprobeerd
- De drivers geüpdate
- Andere voeding geprobeerd
- Google afgezocht
Nu ben ik door m'n ideeën heen. Vandaar dat ik jullie hulp inroep