Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Backlit Toetsenbord Windows 8 ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Vanaf gisteren ben ik in het bezit in Windows 8 op mn Sony VAIO VPCF23S1E. Na sommige (nieuwe) drivers geïnstalleerd te hebben doet mijn backlit toetsenbord het niet meer. Vroeger met Windows 7 kon ik via het Control Center (hulpprogramma van Sony) het toetsenbord en muis instellen. Bij de nieuwe versie van het Control Center staat deze optie er niet meer tussen en heb dus ook geen toegang meer tot mijn backlit instellingen. Ik zou graag weer gebruik willen maken van m'n verlicht toetsenbord. Iemand die weet wat ik moet doen????

Gr Kevin

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Nogmaals even alle drivers na lopen. Je hebt ze niet allemaal geinstalleerd, daarom staat het ook niet tussen je Control Center. Welke driver het exact is weet ik zo niet, misschien de Shared Library of iets dergelijks. Probeer eerst eens die die je nog niet hebt geinstalleerd!

Verwijderd

Topicstarter
Shared Library staat niet meer eens er tussen.. http://www.sony.nl/support/nl/product/VPCF23S1E_B/updates