Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 469045

Topicstarter
Hallo, helaas heb ik mijn kabel van mijn HTC Beats SOLO kapot gemaakt.
Hij doet het gewoon niet meer en het is mijn eigen schuld.
Ik heb al best wel lang gegoogeld naar een nieuwe kabel maar heb niks kunnen vinden.
Heeft iemand ideeen hoe ik die op kan lossen of heeft iemand hem liggen dan wil ik er wel wat voor betalen :-)
Mvg Dane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-07 14:40
Dat hang af van of je de knopjes op de kabel wilt gebruiken. Op ebay is een echt HTC kabeltje 40$, een namaak zonder knopjes is 3.5$

Als ik in jouw situatie zat zou ik op ebay een kabeltje bestellen(of meer) en in de tijd die het duurt om deze binnen te krijgen(4 à 5 weken) bij de action een zwart aux kabeltje halen voor een paar cent.

Voor zover ik weet werken de Control Talk knopjes op originele beats ook niet op Android. Als je hem dus gebruikt met je iPhone zou ik op ebay zoeken naar een kabeltje met Control Talk.

[ Voor 11% gewijzigd door erik23 op 31-01-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:15

FeaR

In GoT we trust

Beats Solo zijn voor mobiel gebruik en vallen daarmee in Accessoires & Navigatie, ik verhuis het topic even die kant op voor je :)

AUD > AN

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Erik 40$ Is wel erg veel, hopen dat iemand hem nog ergens goedkoper kan vinden. Daarboven op werkte deze wel met de controltalk omdat het een HTC Editie is,

[ Voor 123% gewijzigd door Anoniem: 469045 op 31-01-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
Deze Control Talk werkt (voor zover ik weet) niet met Android, als je geen iPhone naast je HTC gebruikt kun je dus net zo goed zonder Control Talk kiezen. Alhoewel deze links wel praten over HTC's. En als de Control Talk niet werkt heb je altijd nog gewoon een goed kabeltje.

Het punt met deze HTC kabeltjes is dus dat deze beats alleen met de Sensation XL verkocht zijn en dus ook vervangende onderdelen niet veel voorkomen.

Een optie blijft natuurlijk om naar HTC te bellen en hopen dat ze hem willen en kunnen vervangen, denk niet dat ze dat doen bij accesoires. Maar niet geschoten....

Anders zou ik idd een kabel zoals MissileHugger bestellen en in de tussentijd een action kabeltje pakken om de komende weken musicaal te overbruggen(al doet dat natuurlijk wel af aan het Beats mode idee :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:44
Gewoon even contact opnemen met HTC! Die doen over het algemeen niet zo moeilijk met de garantie. Ook heb ik ooit eens gelezen dat je bij de Mediamarkt gratis je defecte kabel om kan wisselen van Monster producten. Gewoon even contact opnemen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dit is niet degene die ik zoek , maar toch bedankt. Ik hoop dat iemand mij toch nog kan helpen :-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
erik23 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 19:24:
[...]

Deze Control Talk werkt (voor zover ik weet) niet met Android, als je geen iPhone naast je HTC gebruikt kun je dus net zo goed zonder Control Talk kiezen. Alhoewel deze links wel praten over HTC's. En als de Control Talk niet werkt heb je altijd nog gewoon een goed kabeltje.

Het punt met deze HTC kabeltjes is dus dat deze beats alleen met de Sensation XL verkocht zijn en dus ook vervangende onderdelen niet veel voorkomen.

Een optie blijft natuurlijk om naar HTC te bellen en hopen dat ze hem willen en kunnen vervangen, denk niet dat ze dat doen bij accesoires. Maar niet geschoten....

Anders zou ik idd een kabel zoals MissileHugger bestellen en in de tussentijd een action kabeltje pakken om de komende weken musicaal te overbruggen(al doet dat natuurlijk wel af aan het Beats mode idee :+ )
Helemaal mee eens! Zoals je zegt HTC zegt geen kabels te hebben van deze headset.
Natuurlijk heel erg jammer als ik hoor en zie dat er toch nog acties lopen om zon headset te krijgen. Ik hoop dat iemand mij toch nog kan helpen maar dan voor minder dan 40$ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
erik23 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:28:
Dat hang af van of je de knopjes op de kabel wilt gebruiken. Op ebay is een echt HTC kabeltje 40$, een namaak zonder knopjes is 3.5$

Als ik in jouw situatie zat zou ik op ebay een kabeltje bestellen(of meer) en in de tijd die het duurt om deze binnen te krijgen(4 à 5 weken) bij de action een zwart aux kabeltje halen voor een paar cent.

Voor zover ik weet werken de Control Talk knopjes op originele beats ook niet op Android. Als je hem dus gebruikt met je iPhone zou ik op ebay zoeken naar een kabeltje met Control Talk.
Voor de kabel van 40$ word nog 39,99$ verzenden gevraagd. Daar koop ik bijna een nieuwe headset voor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
Maak de afweging eerst eens of je de knopjes gebruikt om volgend en vorig nummer te gebruiken.
Het schijnt mogelijk te zijn om een iphone kabel te modden om met android te werken maar daarvoor moet je kunnen solderen. Er zijn ook apps waarmee je de call knop op de kabel kan gebruiken voor andere functies door lang indrukken of dubbel klikken.
Ik blijf bij het idee van 2 goedkope kabeltjes van Ebay en 1tje van de action voor tijdens de wachttijd, je hebt je muziek en met die ebay kabels ziet het er ook nog eens goed uit.
Pagina: 1