"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Het goed luisteren naar en samenwerken mét je gebruikers, en een langetermijn visie kiezen boven op de korte termijn snel wat meer geld willen verdienen, was altijd de indruk die ik van daniel had, en waarvan ik hoop dat het gewoon blijft bij T.net.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Thanks Daniel.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
this officeel? dacht dat het een phun was
Congratz met de nieuwe job dan maar!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Dat wordt ie niet. Hij komt meer naast die baas danwel naast de persoon die zijn plek gaat opvullen te staan (ik weet niet precies hoe het in de hierarchie zit, maar hij wordt/blijft niet verantwoordelijk voor Tweakers). Maar hij wordt sowieso betrokken bij het aannemen van zijn opvolger en blijft ook binnen het concern werkzaam. Dus hopelijk verliezen we inderdaad niet te veel van zijn kennis en ervaringNMe schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:25:
Gezien het feit dat Daniel straks de baas is van degene die hem op gaat volgen zie ik geen probleem
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Dat haalde ik niet uit Daniel's topic in CA?ACM schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:05:
[...]
Dat wordt ie niet. Hij komt meer naast die baas danwel naast de persoon die zijn plek gaat opvullen te staan (ik weet niet precies hoe het in de hierarchie zit, maar hij wordt/blijft niet verantwoordelijk voor Tweakers). Maar hij wordt sowieso betrokken bij het aannemen van zijn opvolger en blijft ook binnen het concern werkzaam. Dus hopelijk verliezen we inderdaad niet te veel van zijn kennis en ervaring
Waar is het MED bericht trouwens? Dat 'CA'-forum ken ik niet. Staat het voor Crew's Aardedonkereplekje?
Dat maakt het trouwens extra leuk dat ik 'm nog de hand heb geschud op de release party van Tweakers 7!
CA = Crew Algemeen.PromWarMachine schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 01:11:
Bedankt Daniel!
Waar is het MED bericht trouwens? Dat 'CA'-forum ken ik niet. Staat het voor Crew's Aardedonkereplekje?
Dat maakt het trouwens extra leuk dat ik 'm nog de hand heb geschud op de release party van Tweakers 7!
Waar de MED is weer ik ook niet, geen heel slecht idee. Of een nieuwsberichtje ofzo.
In ieder geval bedankt voor alle bloed, zweet en tranen
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Dat zal er vast nog wel komen. 't Is niet alsof hij ineens niet meer bij Tweakers betrokken is.Nomad schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:53:
[...]
Waar de MED is weer ik ook niet, geen heel slecht idee. Of een nieuwsberichtje ofzo.