Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-06 21:18
Beste lezer,

Sinds enige tijd heb ik een Nexus7 tablet met Android 4.2.1. In deze versie van Android is er een mogelijkheid om users toe te voegen, waarvoor een emulated SD geheugen wordt gemaakt (volgens mij is dit een cloon van het interne geheugen + persoonlijke bestanden).
Het probleem waar ik nu tegenaan loop is dat, wanneer ik een document of een map maak met een officesuite, of een file browser (op de Nexus dus), deze niet te zien is wanneer ik de Nexus verbind met mijn pc en de bestanden doorblader.

Mijn vraag is; hoe kan ik, door mijn tablet aan te sluiten op de pc, mijn persoonlijke bestanden uitlezen die aan een gebruiker gekoppeld zijn (en zich dus in een zogenaamde emulated memory card bevinden).

Ik heb flink wat lopen afzoeken op internet en GoT, maar vind enkel verklaringen waarin gezegd wordt dat dit komt door de meerdere users e.d.

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is, indien jullie meer informatie nodig hebben of als ik mijn vraag per ongeluk verkeerd gepost heb, laat mij dit a.u.b. weten.

Alvast bedankt voor de eventuele moeite!