Mogelijke oplichter Erva Flaron/Werva Vrolijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drdelta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 12:38
Er is contact opgenomen door aanvankelijk Erva99 (Erva Flaron) via een DM/email op mijn advertentie, en toen ik daar op reageerde werd dat Werva Vrolijk (ipv. Erva Flaron dus - ervaerva99@gmail.com). Volgens mij had hij/zij ook had een iPad advertentie op dat moment, en deze is inmiddels verwijderd. Volgens mij was dat deze. Via een zoekopdracht van de foto kwam ik ook bij 2 markplaats posts terecht, deze [1] [2] waren echter inmiddels ook verwijderd.

Het 1e bericht is via een IP dat eigendom van Dediserv Dedicated Servers gestuurd, opvallend natuurlijk. Het verdere contact verloopt nu via gmail.

Deze persoon heeft zich gisteren geregistreerd en had wel heel toevallig precies een kapotte laptop met het onderdeel dat ik zoek.

Daanaast vind ik de namen opvallend veel lijken op wat al eerder gebruikt is door iemand om anderen op te lichten.
Erva Flaron / Werva Vrolijk: kjilorvnerraw (Warren Vrolijk) / w Vrolijk

Ik heb hem/haar om een foto van de fan gevraagd, maar ik betwijfel dat die er ooit gaat komen. ;w

[ Voor 0% gewijzigd door drdelta op 31-01-2013 13:26 . Reden: spelfoutjes, leesbaarheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Gewoon reporten aan de mods?

Sprak diegene geen vloeiend Nederlands of Engels? Dan is het wel overduidelijk.
Maar de nickname en email zijn overduidelijk even in 1 minuutje aangemaakt en overduidelijk zelden voorkomende namen in Nederland. Misschien een allochtoon, maar ik betwijfel het.

Nog niets overgemaakt, dan is er natuurlijk niet aan de hand. Altijd de bankrekening googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drdelta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 12:38
Ik heb om een foto gevraagd, en daar geen reactie op gehad, dus ook nog geen verdere contact informatie kunnen verzamelen.

De persoon sprak aardig/goed Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Vrolijk etc. is al vaker op tweakers genoemd, dus gewoon zijn mails negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blocked