Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HOTMAIL Attachments weg

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views

• djack
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11-2024
ik heb een raar probleem.
We sturen mails vanuit een exchange 2010 omgeving naar de hotmail dienst waarbij wanneer een attachtment aan de mail hangt deze niet aankomt.
Ik heb gezien op het moment dat ik mijn handtekening laat vallen (waar een jpg image instaat) de attachtment wel aankomt.
Dit is alleen bij hotmail wanneer ik mijzelf of gmail of andere mail dan komt wel alles mooi aan.

Heb me al zot aan het googlen geweest maar zonder succes..... :-(

Because Great minds Think alike

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je post (topictitel en -inhoud) is wat wazig opgeschreven en daardoor slecht leesbaar. Ook ontbreekt er helaas aanvullende informatie over het troubleshooten. Op deze manier lijk je meer aan het helpdesken te zijn dan aan het vragen of we meedenken. Die combinatie maakt het dusdanig lastig om je te helpen dat ik dit topic sluit en je vraag een uitgebreidere topicstart te maken in een nieuw topic.

Enkel "Google helpt niet" is natuurlijk geen handvat. Geef dan dus ook even meer informatie ook de situatie / eventuele foutmeldingen / etc, misschien is de opbouw van de mail (m.n. de handtekening) ook wel zinvol om te geven.

Kortom: gebruik ajb Serversoftware en Windows Servers - Beleid (incl de link naar Het algemeen beleid #topicplaatsen).

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 31-01-2013 16:20 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.