Verwijderd
op de zwarte markt in beverwijk staan duizenden kraampjes met die blauwe ledjes, duzzee je zou daar even kunnen kijken.
Volgens mij kan je ze er ook nog in laten bakken gelijk.
Volgens mij kan je ze er ook nog in laten bakken gelijk.
Kga het natuurlijk wel zelf doen
Niks is zo leuk als het knutselen met electronica
Verwijderd
Je moet wel uitkijken met die kolere-SMD. Dat is de dood van mijn 3310 geworden!! Heel scherpe punt (scherpste die je hebt), 12Volt geloof ik (is minste toch?), HEEEEL ff aanraken. SMD is zwaar hittegevoelig, aldus mijn 3310. 1 seconde lang contact = dood!Op zaterdag 02 juni 2001 17:39 schreef Matthijsje het volgende:
Kga het natuurlijk wel zelf doenNiks is zo leuk als het knutselen met electronica
Verwijderd
Daarom laat ik het ook doenOp zaterdag 02 juni 2001 18:52 schreef SICdude het volgende:
[..]
Je moet wel uitkijken met die kolere-SMD. Dat is de dood van mijn 3310 geworden!! Heel scherpe punt (scherpste die je hebt), 12Volt geloof ik (is minste toch?), HEEEEL ff aanraken. SMD is zwaar hittegevoelig, aldus mijn 3310. 1 seconde lang contact = dood!
Mijn 3310 is nog geen week oud en de ledjes worden al vervangen
zet je ze toch lekker terugOp zaterdag 02 juni 2001 19:37 schreef Niek het volgende:
Je garantie is wel pleitte
net als me cdromspeler led
net of ze het zien
oow enne verder elke electronicawinkel kan die leds bestellen hoor....
Nou ik heb de vraag maar ff in de FAQ opgenomen, want hij wordt wel errug vaak gesteld. Thanks voor alle tips!
Pagina: 1