[feat] Meuk als favoriet toevoegen of 'volgen'

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBigB86
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-05-2020
Het komt regelmatig voor dat ik een interessant stukje software ontdek in de meuk sectie, maar de software niet direct download of installeer. Forward naar een paar maanden later, waar ik nou net die software nodig heb, maar inmiddels de naam van vergeten ben.

Browser bookmarks zijn leuk, maar die gebruik ik tegenwoordig niet echt meer. Ik zou het dus eigenlijk wel interssant vinden om in Tweakers een optie te hebben om meuk als favoriet toe te voegen, of meuk te kunnen volgen (wellicht zijn update-notificaties leuk?).

Vielen dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-07 13:27
Je kunt op detailpagina's van het product zelf het toevoegen aan je wenslijst of inventaris. Dan heb je een plek voor je 'favoriete' gewenste software. Je kunt ook evt nog een pricealert of meukalert instellen zodat je een notificatie krijgt bij updates en je af en toe er aan wordt herinnerd.

We willen in de toekomst het mogelijk gaan maken om ook de ontwikkelingen te gaan volgen bij bepaalde producten. Dan kun je bijvoorbeeld er voor kiezen om een notificatie te krijgen als er een nieuwsartikel of productreview is geschreven, of dat je het kan instellen in de tracker. De exacte invulling moeten we nog bepalen en het kan wel even duren voordat we het hebben gerealiseerd :) genoeg andere zaken nog te doen

Dit topic is gesloten.