live mail en windows 8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499853

Topicstarter
Ben reeds een tijdje bezig aan het trachten om live mail (telenet) te installeren op een laptop (windows 8).
De installatie lijkt op het eerste zicht te lukken doch bij het "controleren op nieuwe berichten op Telenet" gaat het fout.
Live mail haalt nieuwe mail binnen maar blijft dan berichten downloaden , ondertussen al meer dan 700000 ???

Iemand die weet wat hier de oorzaak kan van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Als je inlogt op je Telenet webmail adres, heb je dan ook zoveel mails?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als ik inlog via webmail Telenet verloopt alles normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:22
Hoe probeer je te verbinden, via POP of IMAP? Haalt hij ook dubbele berichten op of zijn deze leeg?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Via pop.
Er verschijnen enkel nieuwe e-mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:22
Maar zijn het ook echt legitieme emails die aan jou geadresseerd zijn dan of wat? Je bent wel een beetje karig met info vind ik ;)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sorry, het probleem is moeilijk te omschrijven.
Zal nog eens proberen.
Dus: live mail controleert op de account (telenet) op nieuwe berichten en haalt ook daadwerkelijk nieuwe mails binnen die aan mij gericht zijn. Na het downloaden van deze berichten blijft het programma verder downloaden van de server. De letterlijke tekst is :"downloaden van bericht" xxxx (xxxx is dan het aantal berichten dat heel snel oploopt). Deze mails komen dus niet binnen in mijn inbox.
Heb ondertussen ook geprobeerd via outlook en daar krijg ik de melding "ontvanger rapporteert fout (0x800CCC90): Er is een interne fout opgetreden op de server voor inkomende e-mail (POP3)....
De reactie van de server was: -ERR system failure: unable to get content for message 70538".

Ik weet niet of dit iets met elkaar te maken kan hebben.
Pagina: 1