[Skype] maar dit gaat meer over FB chat...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:44
Ok, ik heb nu Messenger eraf, en Skype erop, vrienden ook, maar (steeds) meerderen prefereren tegenwoordig Facebook chat. Geeft niks, ik zet dat aan in Skype. Maar nu komt het, alles wat ik doe via Skype, wordt geechoo-ed in mijn openstaande FB window, heel irritant, dus feitelijk twee chat windows als het een chat betreft. Vraag is nu , hoe sloop ik FB chat uit de website, zonder FB chat te verliezen in Skype...?
Want uitzetten in FB site kàn, maar dan is die ook uit in Skype. Kan je zeggen, jaaaa moet je FB maar niet open hebben staan, nadeel daarvan is, dat zodra je er komt, die berichten in je Postvak In zitten. ;)

Jep ik heb gezocht via Google, niks, kortom het zal wel niet kunnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:47
Ligt waarschijnlijk aan een slechte implementatie van Skype: als ik me bijvoorbeeld via Adium inlog krijg in binnen mijn browser de melding:
Alerts are off while you use another client to chat.
Snelle oplossing: Skype gebruiken om te Skypen en FB om te FB-chatten?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Of Adium installen, nee dus enkel voor OSX, bumper. Hmm, iemand nog chatclients voor win7 (die het beter doen)?
Tx malantur!

edit: installing Miranda right now. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Sjah op 31-01-2013 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nou ruim een maand verder, alleen pidgin nog niet geprobeerd, verder geen een client for Windows doet wat ik wil: dat die dus in FB in de browser het chatwindows afsluit, nee ik zit hele tijd dubbel te chatten als het ware. :(

Geprobeerd: Skype, Miranda, Trillian en Digsby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
En de messenger van Facebook zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Oh, dat die bestond wist ik niiet, maar whats the use, daarin kan ik mijn MSN contacts niet benaderen, neem ik aan, zit je weer met 2 clients, pffff gggrrr.

edit: nee hetzelfde euvel, maar goed.

Enige die het lijkt te kunnen is die OsX client die Malantur noemt, ADIUM dus.

trying pidgin as last resource...

EDIT: ja hoorrr, pidgin kan het wel ok, shit shit waarom probeer ik die nou als laatste van de 5, hij is nog t fiijnste ook. Misschien moeten ze andere, minder lelijke, naam nemen.. :>
EDIT2: te vroeg gejuicht, pidgin doet het ook fout, zodra het window van de chat op het buroblad niet gefocust staat.
Einde oefeniing, ik heb me best gedaan.

[ Voor 70% gewijzigd door Sjah op 14-03-2013 15:23 ]

Pagina: 1