Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[feat][PW] makkelijker vergelijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 of 3 tabbladen met verschillende producten, in dit geval laptops, open staan. Die wil ik vergelijken. Bijvoorbeeld pricewatch: Asus R500 Series R500VD-SX013H en pricewatch: Asus R500A-SX162H

Huidige oplossing:
Ga naar de pricewatch, copy-paste het typenummer in de zoekbalk, voeg toe aan compare, herhaal dit voor elke laptop. Uiteindelijk kan je de gekozen producten vergelijken: http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/321803;321810/

Verre van elegant.

Het zou imo beter zijn als er op de pagina van het product zelf een 'voeg toe aan laptop/smartphone/videokaart/... compare' knop zou komen. de productdatabase van intel heeft dit op een goede manier geïmplementeerd. Het vergelijken van producten wordt daardoor een stuk gebruiksvriendelijker.

En nog een klein dingetje, op de pagina van Asus R500 serie ontbreekt de compare knop, terwijl er slechts een type product in de listing aanwezig is.

Verwijderd

Waar zit uberhaupt de vergelijk optie? Vroeger kon ik hem wel vinden maar ik zoek mij nu de rambam.

Verwijderd

Topicstarter
http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/

Je kan een vinkje zetten links van de afbeeldingen van het product.

De ellende is dat als je op een andere manier zoekt, je opeens niet meer kan comparen of filteren. De 'centrale zoekbalk' in de pricewatch moet je gewoon niet gebruiken.

Verwijderd

Pfff, over blind gesproken. 8)7

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Het is op het moment nog niet mogelijk om op merk en serie pagina's producten te vergelijken. De reden daarvan is dat we wat uitdagingen hebben bij het vergelijken van producten die wel van hetzelfde merk zijn maar niet in dezelfde productgroep vallen. Zo zou je bijvoorbeeld een samsung koelkast met een samsung telefoon kunnen vergelijken, wat uitdagingen geeft bij het tonen van de te vergelijken van de specificaties. Hier zijn we echter wel mee bezig en ik verwacht dat dit een deel van het probleem oplost. Je kunt dan naar de betreffende serie gaan (bijvoorbeeld via de breadcrumb) en de twee vergelijken. Het idee van een compare knop zouden we eens kunnen onderzoeken. Bedankt voor de feedback!