uTorrent-script om torrents terug te halen nav bestandsnaam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Vanavond heb ik even zitten researchen en er zijn wat torrents die ik weer zou willen seeden. Probleem is, het zijn een hoop kleine bestanden en een hoop kan je terughalen uit je cache in Appdata, maar een hoop ook niet.

Is er een manier om enkel de torrents, naar aanleiding van de naam van het al gedownloade bestand, te recoveren naar je computer, waarna je ze kan openen en doorverwijzen naar de nieuwe harde schijf in kwestie waar de bestanden opstaan?

Edit:

Ik vraag me sterk af hoe snugger uTorrent eigenlijk is. Nu heb ik de al gedownloade bestanden opgeborgen op die nieuwe schijf in submappen. Eerst was het min of meer: Schijf A:/Downloads/Downloadlocatie, nu is de bestandsstructuur dus veranderd naar B:/Collectie/VerschillendeJaren/VastMappenpatroon. Hoe krijg ik uTorrent nu zover dat hij dus al die mappen doorzoekt en de bestanden in hun originele staat vindt, checkt en seedt?

[ Voor 32% gewijzigd door Jejking op 30-01-2013 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Schop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
SCHOP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:26

lasharor

7 december 2004

Ik snap het niet zo goed...

Je wilt dus, torrents seeden waarvan je de bestanden al op je hdd hebt, deze bestanden staan echter niet meer in de orginele download locatie.

Dan kan je toch gewoon die torrents toevoegen aan je client, volgens rechtermuisknop doen en de locatie wijzigen naar de huidige locatie van de bestanden. Als je dan vervolgens verifierd zal je client de bestanden checken en bij compleetheid weer beginnen met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Je snapt het wel goed. Maarrrrrrrrrrrr:

Punt is, het zijn er heeeeeeeeel veel. En ik heb voor een deel de originele torrents niet meer. En het is niet zo dat bij alles gewoon de stationsletter is veranderd maar meer, een hele tree van directories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zoek op naam in google of een metazoekmachine zoals torrentz op de release van je aflevering/file, controleer de filelists van een uploade en pak een .torrent; laat de boel rehashen ipv meteen te starten met downloaden.

* Wiethoofd vind dit wel veel naar 'help mij illegale content reseeden' ruiken...

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Helaas zit je verkeerd met je aanname :) Gaat om wat zelfgemaakte spullen die we zo onderling delen op grote afstand. Ik vraag me domweg af waarom uTorrent niet zelf naar bestanden binnen 1 locatie kan zoeken, die feature mis ik wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Tsja, als ze onderling al ooit gedeeld zijn aan diegene die ze ooit gedownload heeft zijn/haar .torrent vragen.

Om de laatste vraag uit je edit uit de TS te beantwoorden: nope, uTorrent is niet zo snugger, je moet zelf de .torrent opnieuw inladen (of stopzetten en 'downloadlocatie wijzigen' + force recheck + restart) en wijzen naar de nieuwe mapslocatie en laten rehashen, het werkt niet de andere kant op.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Een paar hebben ze, de rest nog niet. Wilde wel effe meehelpen, ik bedoel, als je 180kBs upload hebt, waarom zou je er niks mee doen?

@ laatste alinea, ik was er al bang voor, een paar andere threads (gezocht op rehash) melden hetzelfde. Zucht, het was leuk jullie gekend te hebben!
Pagina: 1