Game installeren onder VM niet mogelijk.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-07 09:06
Hoi,

Heb dus een VM, en wil hier Football Manager 2013 in runnen. Lang verhaal waarom, maar het is makkelijker als er meerdere mensen bij kunnen. Daarnaast run ik het op de computer, maar wil ik wel mijn eigen computer kunnen gebruiken als bepaalde mensen de game FM2013 checken.

Vandaar de keuze VM.
Nu steam installed, krijg ik de melding, dat ik hem niet mag installeren ivm emulatiesoftware, oftewel, een VM.
Is het mogelijk om dat aan te passen zodat het WEL te installeren valt? Of is er een andere oplossing?

Ik wil jullie alvast hartelijk bedanken voor jullie eventuele hulp en of oplossing, want jullie zijn mn laatste hoop/redding!

Mvg, Djurres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je geeft niet aan welke methode van virtualisatie je gebruikt. Wordt dus lastig je te helpen!

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
Ah, heb het met de Windows XP mode geprobeert binnen Windows 7,
en met VirtualBox! en een windows XP installatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-07 14:50

Koenvh

Hier tekenen: ______

Ten eerste: Games in een VM? Daar is een VM niet voor gemaakt... Weet je zeker dat het beeld vloeiend gaat lopen? Ik geloof namelijk van niet.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
Het is een game waar uit eindelijk alleen maar platte informatie staat. er is dus geen 2d of 3d moving game spelende, het is dus eigenlijk een game waar je manage, en met platte text en knoppen werkt.

Ik weet dat een VM daar niet voor gemaakt is, maar een andere mogelijkheid zag ik ook niet. Heb bijv geen geld om een nieuwe PC neer te zetten voor alleen dit gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je zou een trial van VMware Workstation eens kunnen proberen maar ik vermoed dat de Steam client de hardware uitleest om zo te detecteren of hij binnen een VM draait.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
En er is niets mogelijk omdat dan om te bouwen of te tweaken zodat het LIJKT alsof het een dedi is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibai
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Het is mogelijk om games te laten draaien op vm's maar dat is helemaal niet simpel, als het al mogelijk is met je huidige hardware. Wat je namelijk nodig hebt om dit te laten werken is een cpu met ondersteuning voor vt-d waarmee je de gpu kan virtualiseren.

Als je genoeg van computers kent en er eventueel geld aan wil uitgeven is dit perfect mogelijk. Zo kan je waarschijnlijk ook instellen om meerdere games tegelijk te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-07 21:18
Andersom is niet mogelijk? Dat jij binnen een VM gaat werken en het spel native laat draaien op je computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-07 21:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Beste Djurres,

Allereerst, Welkom op GoT :)

Deze vraag heeft niets met Professional Networking & Servers te maken? Ik ga je topic verplaatsen naar Windows Clients.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
Sorry voor het verkeerd plaatsen. Zag VM en Virtualisatie staan, dus dacht wel goed te zitten.

Daarbij heb ik een Intel I5 2500k met 16gb ram. en een GTX480.
Het probleem is dat Steam ziet dat ik op een VM werk, en ik heb liever het spel op de VM als dat ik op een VM ga werken.. Maar, is daar is weinig mogelijk?
Ik geloof dat de 2500k wel VT-x ondersteunde, VT-d weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-07 07:32
is het niet een idee om een compleet afgeschermd user-account te maken puur voor dat spel?

het lijkt mij dat je dat ook dusdanig kan inperken waardoor iemand gewoon het spel kan spelen zonder dat hij / zij bij bestanden kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
Maar, als ik dan dat useraccount aanmaak op mijn computer, kan er dan iemand anders dmv remote desktop of teamviewer dan wel een connectie opbouwen met het account, en het sort kinda spelen?

We spelen de game namelijk met een community, er worden spelers aangemaakt die verzonnen zijn door de community, en het enige wat wij doen, is de transfers, blessure's, en dat soort dergelijke doorgeven over het forum.

Aangezien we met meerdere mensen het spel leiden (ivm het vele werk eraan) was het de bedoeling om het op een VM te runnen zodat anderen erbij konden assisteren, en de hele game niet afhankelijk is van 1 persoon.

Mja, weet niet of dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:17
Ik weet niet of het tegenwoordig nog mogelijk is maar vroeger kon je gewoon je complete steam folder van pc a naar pc b overzetten waarbij je alle geinstalleerde games direct beschikbaar had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
Mhm
Proberen waard ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
Werkt helaas niet, nog andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-07 16:55

InFamous

excommunicado

ik lees op google dat heel veel mensen vm fusion 4.0 gebruiken om games te draaien in een vm. misschien proberen waard, is genoeg over te vinden op google

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
Is voor mac :(
Pagina: 1