Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia begint officiële uitrol Windows Phone 7.8 voor Lumia..

Pagina: 1
Acties:

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
nieuws: Nokia begint officiële uitrol Windows Phone 7.8 voor Lumia 800

Het is niet enkel voor de Lumia 800. WP7.8 is in zijn geheel voor elk toestel uitgekomen. Zie ook de tweet van Microsoft daarvoor: https://twitter.com/windowsphone/status/296709123213512704

Het geeft nu wel een vertekend beeld namelijk, dat alleen de Lumia 800 een update heeft gekregen.

Ook op GoT is er een draadje waarin andere toestellen genoemd worden: [WP7] Windows Phone 7.8 - OS Discussie en ervaringen

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik wilde hetzelfde toevoegen, titel is te specifiek. Mijn HTC heeft hem ook binnengekregen!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Idd, alle WP7 phones (Samsung, Dell, HTC, LG, Nokia) hebben de update ontvangen. Als ik de reacties lees lijkt het er alleen op dat T-Mobile branded telefoons het nog niet doen.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
[eNeRGy] schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 07:30:
Idd, alle WP7 phones (Samsung, Dell, HTC, LG, Nokia) hebben de update ontvangen. Als ik de reacties lees lijkt het er alleen op dat T-Mobile branded telefoons het nog niet doen.
Mijn Dell (AT&T branded) wil ook nog niet updaten, maar in het topic dat ik aankaartte staan wel een aantal andere gebruikers die wel de update binnen hebben.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Eens en aangepast :)

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
Ik heb nog steeds geen update .. zit nog lekker op windows phone 7.5:@
Iemand een idee hoe k dat fix, als ik in zune kijk bij mijn lumia 800 staat er nog gezellig your phone is up to date ..

Geen WP7.8
Pagina: 1