Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Tsja, consistentie is een bitch
Laten we het er op houden dat het de afgelopen 10 jaar niet erger maar ook niet minder erg geworden is naar mijn mening 
Er is wel een wens om zoveel mogelijk toch Nederlandse termen te gebruiken, maar met sommige termen is dat erg lastig omdat die simpelweg te erg ingeburgerd zijn binnen de community (zoals Bookmarks, MyReact en Faq).
Er is al een ticket om bepaalde termen sitewide consistent te maken; ik zal de 'active topics' daar aan toevoegen
Er is wel een wens om zoveel mogelijk toch Nederlandse termen te gebruiken, maar met sommige termen is dat erg lastig omdat die simpelweg te erg ingeburgerd zijn binnen de community (zoals Bookmarks, MyReact en Faq).
Er is al een ticket om bepaalde termen sitewide consistent te maken; ik zal de 'active topics' daar aan toevoegen
Intentionally left blank
Pak dan ook meteen de FAQ - Frequently Asked Questions.
En trouwens: Als ik onder MyReact ga kijken heet "mijn topics" toch echt gewoon "Post history"
Dat laatste dekt de lading ook beter btw, want het zijn lang niet allemaal mijn eigen topics
En trouwens: Als ik onder MyReact ga kijken heet "mijn topics" toch echt gewoon "Post history"
Dat laatste dekt de lading ook beter btw, want het zijn lang niet allemaal mijn eigen topics
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=bookmark&lang=nn
Bookmark is toch inmiddels een Nederlands woord?
Bookmark is toch inmiddels een Nederlands woord?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Mocht dit rechtgetrokken worden, neem dan meteen ook de hele niet-dynamische content ff onder handen.
De title van GoT is nu namelijk: "De grootste elektronica en technologie community van Nederland"
Naast dat daar community staat, waar veel mensen vast een hekel aan hebben (ik niet in dit geval). Is het ook een spatiefout
De title van GoT is nu namelijk: "De grootste elektronica en technologie community van Nederland"
Naast dat daar community staat, waar veel mensen vast een hekel aan hebben (ik niet in dit geval). Is het ook een spatiefout
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Als we dan toch gaan ameisenficken, moet er aan het woord "electronica" een koppelteken komen. Wordt dus:
"De grootste elektronica- en technologiecommunity van Nederland"
"De grootste elektronica- en technologiecommunity van Nederland"
Pagina: 1