Herinstallatie Windows 8 downloaded versie op Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proza
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 19:45
Op een bestaande pc met Windows 7 heb ik op 29 oktober 2012 de versie ge-upgraded naar Windows 8 Pro middels de download functie en overmaken van 29,99 Euro. Dus is er geen DVD aan te pas gekomen.

Maar wat zijn de stappen als ik een herinstallatie overweg, kan ik dan na de installatie van Windows 7 nog steeds de Windows 8 middels een download op de PC krijgen, ik heb immers een activatiecode.

Op de microsoft site kom ik het gevraagde niet tegen, wie kan me de juiste tip geven. _/-\o_

If you see me collapse, pause my Garmin!πŸšΆπŸƒ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:35
Volgens mij moest je een digitale .iso downloaden via de upgrade assistent. Het zou dan ergens bij je bestanden moeten zitten.

Daarnaast kan je ook deze methode gebruiken:
http://www.ghacks.net/201...wnload-the-windows-8-iso/

Je moet allereerst een algemene key invullen (gegeven), maar daarmee activeer je je Windows 8 niet. Aangezien je een licentiecode hebt, kan je je Windows 8 achteraf activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 22:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Toen je de upgrade ging uitvoeren, had je een keus om installatiemedia te maken. Dit heb je blijkbaar niet gedaan. Je kan als je de upgrade tool opnieuw draait, desnoods van een ander systeem waar geen W8 op staat, alsnog installatiemedia laten maken voor op DVD of USB drive.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de digitale factuur staat boven een download link : "hier" is de link :

Dit is uw ontvangstbewijs - maak een kopie of afdruk voor uw administratie.
Schrijf uw nieuwe productcode op en voer deze hier in als u Windows downloadt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:33
Let wel op wanneer je op een ander systeem de bootstick/dvd gaat maken, de downloader kijkt namelijk wat er op dat moment op het systeem staat.
Doe je dat op een 32 bit NL systeem, dan krijg je ook een 32 bit NL windows 8 setup.