Hallo, een jaar geleden heb ik mijn eigen pc gebouwd.....
Nu heeft hij het altijd goed gedaan, maar de laatste tijd dan loopt hij vast... als je begrijpt wat ik bedoel,
ik zal het uit proberen te leggen.... als ik bijvoorbeeld op internet zit en een 2e tabblad open, dan loopt (in dit geval) google chrome vast.. maar de muis beweegt nog wel goed, en ook taakbeheer openen is nog geen probleem. nu heb ik mij laten vertellen dat het aan mijn harde schijf zou kunnen liggen, dit leek mij inderdaad al een mogelijk probleem, aangezien mijn harde schijf al behoorlijk oud is, en ook uit mijn vorige pc heb gehaald.
ook misschien mijn cpu.. maar naar wat cpu testjes bleek hier niks mis mee te zijn en zou hij nog helemaal naar behoren werken..
maar ik heb eerst windows 7 opnieuw geinstalleerd, misschien losde dit het probleem op.... nee
het werd eigenlijk alleen maar erger,
en na wat HDD testen blijkt deze ook niet meer 100 procent te zijn... zie hier... http://imgur.com/GFRVj13
en nu overweeg ik een nieuwe hdd te kopen van 1TB,
maar ik dacht : voordat ik dat ga doen, nog eerst is even navraag te doen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 81,90 | € 81,90 |
| 1 | Asrock 870 Extreme3 R2.0 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire HD 6770 1GB GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | BitFenix Merc Alpha | € 33,15 | € 33,15 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Akasa AK-174CB-4BLB, 120mm | € 12,35 | € 12,35 |
| 1 | Nexus 120mm Silent Fan Blue LED, 120mm | € 5,90 | € 5,90 |
| 1 | G.Skill F3-12800CL9D-4GBNQ | € 26,90 | € 26,90 |
| 1 | HP AR630AA Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Builder CX430 V2 | € 42,95 | € 42,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 228,10 | |
Nu heeft hij het altijd goed gedaan, maar de laatste tijd dan loopt hij vast... als je begrijpt wat ik bedoel,
ik zal het uit proberen te leggen.... als ik bijvoorbeeld op internet zit en een 2e tabblad open, dan loopt (in dit geval) google chrome vast.. maar de muis beweegt nog wel goed, en ook taakbeheer openen is nog geen probleem. nu heb ik mij laten vertellen dat het aan mijn harde schijf zou kunnen liggen, dit leek mij inderdaad al een mogelijk probleem, aangezien mijn harde schijf al behoorlijk oud is, en ook uit mijn vorige pc heb gehaald.
ook misschien mijn cpu.. maar naar wat cpu testjes bleek hier niks mis mee te zijn en zou hij nog helemaal naar behoren werken..
maar ik heb eerst windows 7 opnieuw geinstalleerd, misschien losde dit het probleem op.... nee
het werd eigenlijk alleen maar erger,
en na wat HDD testen blijkt deze ook niet meer 100 procent te zijn... zie hier... http://imgur.com/GFRVj13
en nu overweeg ik een nieuwe hdd te kopen van 1TB,
maar ik dacht : voordat ik dat ga doen, nog eerst is even navraag te doen.