Advertenties die onnodig V&A vervuilen!?

Pagina: 1
Acties:
  • 636 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-07 15:40
Ik kom wel eens advertenties tegen die bijvoorbeeld sinds 2011 op gereserveerd staan, vaak genoeg. Ook kom ik steeds vaker advertenties tegen die in de beschrijving (vaak is de caps lock blijven hangen ;)) de volgende melding weergeven "verkocht".

Ik stoor me er in ieder geval aan, en ik weet dat je een advertenties kunt melden, alleen is dit in het geval van misbruik. De tijd die mensen steken in het wijzigen van hun advertenties om "verkocht" te melden, vind ik vreemd, je kunt net zo goed direct de advertentie op verkocht zetten, neemt minder tijd in beslag... }:O

Advertenties die onnodig de V&A vervuilen, die zou ik ook willen melden. Is het een idee om achter de link "meld misbruik" een extra veld te voegen (of een andere 'non intrusive way'), zodat ik en anderen deze advertenties kunnen melden en ze als sneeuw voor de zon verdwijnen ?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
EN-IS schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:16:
Ik kom wel eens advertenties tegen die bijvoorbeeld sinds 2011 op gereserveerd staan, vaak genoeg. Ook kom ik steeds vaker advertenties tegen die in de beschrijving (vaak is de caps lock blijven hangen ;)) de volgende melding weergeven "verkocht".

Ik stoor me er in ieder geval aan, en ik weet dat je een advertenties kunt melden, alleen is dit in het geval van misbruik. De tijd die mensen steken in het wijzigen van hun advertenties om "verkocht" te melden, vind ik vreemd, je kunt net zo goed direct de advertentie op verkocht zetten, neemt minder tijd in beslag... }:O
Men zet soms "verkocht" in de titel, i.p.v. de advertentie op verkocht te zetten, omdat de advertentie bij verkocht meteen uit het rijtje van actieve ads verdwijnt en onervaren tweakers (zijn er tegenwoordig een hoop van), de ad dan niet meer kunnen terugvinden, om feedback te geven.
Je kunt natuurlijk ook een link naar je feedback in de laatste email of DM zetten, maar dat komt dan meteen zo vragend over, daar houdt ook weer niet iedereen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik zou zeggen: advertentie na een bepaalde termijn automagisch laten vervallen met de mogelijkheid ze te reactiveren, voorkom je dit soort vervuiling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

EN-IS schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:16:
Advertenties die onnodig de V&A vervuilen, die zou ik ook willen melden. Is het een idee om achter de link "meld misbruik" een extra veld te voegen (of een andere 'non intrusive way'), zodat ik en anderen deze advertenties kunnen melden en ze als sneeuw voor de zon verdwijnen ?

Dank!
Je kan gewoon filteren op datum en dan de laatste eruit mikken. Alles ouder dan 90 of 120 dagen lijkt mij sowieso niet meer heel relevant. Ik dacht dat daar vroeger ook wel echt een tijd op zat. Na een bepaald aantal dagen ging je advertentie automatisch op vervallen. Of zit daar een uitzondering op als hij op gereserveerd staat?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:34

rob_erwt

What does this button do?

Advertenties verlopen automatisch na 2 maanden, waarna ze nog 1x gereactiveerd kunnen worden voor nog een periode van 2 maanden.

Schijnbaar zit in dat script echter een bugje waardoor advertenties met de status 'gereserveerd' niet worden meegenomen. Dat is zoals gezegd ene bugje dus daar zal ik een ticket voor aanmaken.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-07 15:40
rob_erwt schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:10:
Advertenties verlopen automatisch na 2 maanden, waarna ze nog 1x gereactiveerd kunnen worden voor nog een periode van 2 maanden.

Schijnbaar zit in dat script echter een bugje waardoor advertenties met de status 'gereserveerd' niet woorden meegenomen. Dat is zoals gezegd ene bugje dus daar zal ik een ticket voor aanmaken.
Ah fijn, wordt zeer gewaardeerd :) Ik ga het zeker in de gaten houden, anders kom ik hier weer wel met mijn verhaal ;)
Hooglander1 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:08:Je kan gewoon filteren op datum en dan de laatste eruit mikken. Alles ouder dan 90 of 120 dagen lijkt mij sowieso niet meer heel relevant. Ik dacht dat daar vroeger ook wel echt een tijd op zat. Na een bepaald aantal dagen ging je advertentie automatisch op vervallen. Of zit daar een uitzondering op als hij op gereserveerd staat?
Ik had nog niet echt gebruik gemaakt van deze functie, lijkt me wel handig als je een periode kunt instellen, wel een beetje omslachtig. Sowieso als het een bug is zoals rob_erwt dat meldt, dan hebben we in ieder geval geen last meer van :)

[ Voor 38% gewijzigd door EN-IS op 31-01-2013 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
De bug is gefixed en gisteren mee gegaan in de release.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.