Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lange tijd geleden heel veel (niet alleen game) data kwijt geraakt. Ook veel persoonlijke dingen als foto's en video's. :-( Nou liggen die HDD's hier al een tijdje te niksen, wachtend op software wat PS3 HDD's uiteindelijk toegankelijk maakt om al het data eraf te trekken. Nou ben ik een tijdje weg geweest uit de hele PS3/PC scene, en ik vroeg me af of er onderhand iets te verkrijgbaar is? :9~

Ben bang van niet, maar het is het vragen zéker proberen waard! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:43
Een google opdracht later;

Wikipedia: PlayStation 3
Storage 2.5-inch SATA hard drive

Een tweede google opdracht;
http://www.psu.com/forums...ing-data-from-old-PS3-hdd
The internal HDD is encrypted, and can only be read by the PS3 than created it (this is to prevent piracy using drive imaging software). Even if you have Linux partition, it's no good, the PS3 partition is still encrypted, and not even accessible through the hypervisor layer. It's not FAT32 internally, it's a propetery journelling filesystem.

[ Voor 42% gewijzigd door fonsoy op 30-01-2013 16:11 . Reden: niet goed eigen bronnen gelezen ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik nog. Daarom zeg ik, "onderhand". :P

Als we alle vragen maar op Google moesten gaan zoeken zou het hele forum weinig nut hebben he. ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 22:13
Wat is er met de bijbehorende ps3 gebeurt?

misschien is die nog te fixen (al is het tijdelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 11:03
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:14:
Dat weet ik nog. Daarom zeg ik, "onderhand". :P

Als we alle vragen maar op Google moesten gaan zoeken zou het hele forum weinig nut hebben he. ;)
Misschien moet je de forumregels eens doornemen. :)

Een simpele Google opdracht geeft meer dan voldoende informatie. Zelfs een PS3 noob als ik heb binnen 5 minuten gevonden wat voor bestandsysteem het is en dat het te decrypten is. Aangezien je te lui bent om zelf enige moeite te doen voel ik echter geen enkele aandrang om de linkjes hier te gaan posten. :O

[ Voor 23% gewijzigd door jbhc op 30-01-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Even een vraag tussendoor, in de tijd dat je vroeger met OtherOS Linux erop kon installeren, kon je die PS3 partitie dan ook zien met:
# fdisk -l

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Pagina: 1