Beste mensen,
Ik ben op zoek naar iemand die tegen betaling een custom-case voor mij wilt maken.
Het is een vrij simpel verzoek, dus je hoeft niet te verwachten dat er veel tijd in zit.
De case
Ik zou graag een volledig plexiglas case willen die 1 van de 2 volgende indelingen zou hebben.
1. Onderin de kast ligt de voeding, 2 HDD bays en een DVD-drivebay.
Bovenin een ATX moederbord, waarbij de voeding kabels van onderaf door een speciaal gemaakt gat naar boven komen.
Dit in de vorm van een kubus, het idee van de Cooler Master HAF XB.
2. Alles ligt op hetzelfde niveau, een ITX moederbord, daarnaast een voeding.
Voorin de kast 2 HDD bays en een DVD-drivebay, denk een beetje aan een slimline desktop, maar dan compacter.
Graag ook jou mening waarom je optie 1 of 2 zou willen bouwen, ik zoek naar de meest praktische, en makkelijk mee te nemen optie.
Alle materialen, zoals het Plexiglas, de mobo-voetjes en casefans worden in de kosten berekend.
De prijs
De prijs wordt in privé verder afgesproken, daarbij zitten de kosten voor het materiaal bij.
De hardware zelf hoef je niks voor te doen, ik heb alles hier al in een kast.
Als je ver van regio ’s-Hertogenbosch af woont, ben ik bereid een tank benzine voor je te betalen.
Overige informatie
Aangezien ik geen auto heb, ben ik niet in staat om het geheel op te halen, tenzij je dicht bij een station woont, dan kan ik met de trein.
Ik woon zelf in ’s-Hertogenbosch, dicht bij het station.
Plaatjes van een mogelijke indeling maak ik vanavond in Photoshop.
EDIT: Dankje Zeef! Waardeer het zeer!

Graag hoor ik van je!
Groetjes,
Jimmy Erkens
Ik ben op zoek naar iemand die tegen betaling een custom-case voor mij wilt maken.
Het is een vrij simpel verzoek, dus je hoeft niet te verwachten dat er veel tijd in zit.
De case
Ik zou graag een volledig plexiglas case willen die 1 van de 2 volgende indelingen zou hebben.
1. Onderin de kast ligt de voeding, 2 HDD bays en een DVD-drivebay.
Bovenin een ATX moederbord, waarbij de voeding kabels van onderaf door een speciaal gemaakt gat naar boven komen.
Dit in de vorm van een kubus, het idee van de Cooler Master HAF XB.
2. Alles ligt op hetzelfde niveau, een ITX moederbord, daarnaast een voeding.
Voorin de kast 2 HDD bays en een DVD-drivebay, denk een beetje aan een slimline desktop, maar dan compacter.
Graag ook jou mening waarom je optie 1 of 2 zou willen bouwen, ik zoek naar de meest praktische, en makkelijk mee te nemen optie.
Alle materialen, zoals het Plexiglas, de mobo-voetjes en casefans worden in de kosten berekend.
De prijs
De prijs wordt in privé verder afgesproken, daarbij zitten de kosten voor het materiaal bij.
De hardware zelf hoef je niks voor te doen, ik heb alles hier al in een kast.
Als je ver van regio ’s-Hertogenbosch af woont, ben ik bereid een tank benzine voor je te betalen.
Overige informatie
Aangezien ik geen auto heb, ben ik niet in staat om het geheel op te halen, tenzij je dicht bij een station woont, dan kan ik met de trein.
Ik woon zelf in ’s-Hertogenbosch, dicht bij het station.
Plaatjes van een mogelijke indeling maak ik vanavond in Photoshop.
EDIT: Dankje Zeef! Waardeer het zeer!

Graag hoor ik van je!
Groetjes,
Jimmy Erkens
[ Voor 21% gewijzigd door akatsui op 01-02-2013 12:24 ]