Toon posts:

[iPhone 4] Screenprotector laat resten achter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een S3 dus mijn oude 4 gaat in de verkoop. Wilde even mooie foto's maken voor marktplaats, de screen protector die er op zat was best lelijk dus die heb ik er maar van af gehaald. Ik moet zeggen de screen protector zat er ook best strak op vast, normaal gesproken komen ze los als je er even aan trekt maar deze zat goed vast.

Maar goed het eind resultaat is dus dat er nu lijmresten achter zijn gebleven op mijn scherm en het komt er ook niet van af.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/13819180/20130130_134554.jpg

Ik heb zelf al wat aceton, ethyl alcohol en wasbenzine geprobeerd maar het komt er maar niet van af. Wil proberen om met de haardroger warm te maken maar weet niet of dit schade op kan leveren.

Heeft iemand nog hints op tips? Zolang er maar geen schade achterblijft op het scherm vindt ik alles best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 17:43

World Citizen

FreeReef.nl

Niet warm maken, want je LCD zit ook met smelt lijm vast aan het glas... Dus dan kan het zijn dan je LCD of Digitizer los komt.

Wat wel werkt durf ik ook niet zo goed te zeggen, omdat ik bang ben dat het mis gaat. Je kunt natuurlijk wel overwegen om voor een tientje of 3 een nieuw glas te laten plaatsen.... Ben je ook klaar.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost door te laten weken in ethyl alcohol, daarna weg krabben met een simkaartje en als laatste poetsen met een brillendoek. Heeft best lang geduurd en kost veel energie maar het resultaat is dat ik nu een perfect glanzende foto kan maken van mijn scherm.