Laptop HBO Bedrijfseconomie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499739

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
De eerste prioriteit is dat ik hem nodig heb voor school om dingen op te zoeken op internet wat ik dan kan gebruiken in verslagen. Verder zal ik Word veel gaan gebruiken en in mindere mate Excel en PowerPoint.

Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik heb een budget van €500,- daar kan als je er echt een meerwaarde voor krijgt nog maximaal €50,- bij op.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?
Ik ben van plan op de laptop de meeste dagen wel mee te nemen naar school dus is mijn maximale grootte wel 15,6 inch. Ook zou een ultrabook dan nog wel kunnen.

Heb je nog bepaalde voorkeuren?
Ik wil toch graag wel en I5 processor en een beetje goede videokaart. Ik wil er als ik de tijd ervoor heb graag Football Manager op spelen en ik denk dat dit wel moet kunnen binnen mijn budget. De laptop moet toch wel redelijk snel zijn, dat hij dus wel gewoon vloeiend over de internetpagina's surft als ik excel en word in gebruik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Als je een i5 met een goede gpu wil, zou je je budget toch echt moeten verhogen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb deze net gevonden en voldoet aan de eisen pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBX2BMH)

Is dit een goede laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Excel en zo'n lage resolutie... hmmmzz, maar voor €500,00 krijg je ook geen betere resolutie :(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ben niet zo thuis in de specificaties en zo, maar heb je een hoge resolutie voor Excel nodig?

Kom ook de Dell Inspirion 15 tegen, ook met een i5 processor en Intel HD Graphics 4000 of de Dell Inspiron 15R ook met een i5 processor en Intel HD Graphics 4000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493811

Schroef je maximale budget op met 100 euro en koop de Dell Inspiron 15 SE. Daar heb je gewoon veel meer plezier aan.

Voor 500 euro koop je simpelweg een net-niet laptop, desnoods spaar je nog twee maanden, dat is het dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zit er werkelijk zoveel verschil tussen de Inspiron 15R en de 15R SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:52
Ja, de 15R SE heeft een 1080p scherm, wat zeker een aanrader is. Naast dat je veel meer werkruimte hebt (wat dus fijn is met Excel en Word) is de kwaliteit van het scherm zelf ook veel beter.
Je kunt de goedkoopste met i5 op de site van Dell samenstellen. Je kunt veel korting krijgen door de stappen uit dit topic te lezen: Dell Waardebonnen Topic - Deel 2
Daarbij zie je hier een stappenplan om die korting te kunnen krijgen, dit als aanvulling op het waardebonnen topic.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als ik met die waardebonnen werk kom ik uit op €649 zonder die 7% wat je teruggestort krijgt. Klopt dit of zie ik nog wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Je krijgt 7% zonder BTW = 5.88% terug gestort. Er is ook nog een kortingsbon. Zie de laatste pagina pagina van het waardebonnen topic voor details.
Pagina: 1