Goede middag,
ik heb hier een pc staan met een probleem, hij geeft geen beeld, zelfs geen bios scherm, helemaal noppes. Vaak als ik hem aanzet draaien de fans een paar seconden, stoppen ermee en gaan daarna weer aan. Net alsof hij heel even opstart, dan toch maar denkt: nee dat wil ik niet en zichzelf dan alsnog nog kan overtuigen. Hij blijft ook draaien na de korte stop.
Enkele dingen die ik al heb geprobeerd:
- Videokaart in een andere pc gestopt, werkt gewoon
- Andere videokaart in deze pc gestopt, geen succes
- Ram latjes 1 voor 1 getest, geen verschil.
- Met een POST kaart proberen te testen maar die geeft alleen FF aan, waarschijnlijk niet compatible met mijn mobo?
- HD losgekoppeld, geen succes
- HD in andere pc gedaan, werkt gewoon
- Verschillende schermen aangesloten, geen succes
Overigens heb ik wel een klein speakertje aan mijn mobo zitten maar deze piept nooit. Ook heb ik helaas geen onboard videokaart om mee te testen.
System specs:
Mobo: Asus P5Q SE Plus
GPU: Asus EAH4350
CPU: T is een intel, weet alleen niet zo snel welke, niet echt relevant
Iemand die weet wat ik met dit probleem aan moet?
Alvast bedankt,
Mike
ik heb hier een pc staan met een probleem, hij geeft geen beeld, zelfs geen bios scherm, helemaal noppes. Vaak als ik hem aanzet draaien de fans een paar seconden, stoppen ermee en gaan daarna weer aan. Net alsof hij heel even opstart, dan toch maar denkt: nee dat wil ik niet en zichzelf dan alsnog nog kan overtuigen. Hij blijft ook draaien na de korte stop.
Enkele dingen die ik al heb geprobeerd:
- Videokaart in een andere pc gestopt, werkt gewoon
- Andere videokaart in deze pc gestopt, geen succes
- Ram latjes 1 voor 1 getest, geen verschil.
- Met een POST kaart proberen te testen maar die geeft alleen FF aan, waarschijnlijk niet compatible met mijn mobo?
- HD losgekoppeld, geen succes
- HD in andere pc gedaan, werkt gewoon
- Verschillende schermen aangesloten, geen succes
Overigens heb ik wel een klein speakertje aan mijn mobo zitten maar deze piept nooit. Ook heb ik helaas geen onboard videokaart om mee te testen.
System specs:
Mobo: Asus P5Q SE Plus
GPU: Asus EAH4350
CPU: T is een intel, weet alleen niet zo snel welke, niet echt relevant
Iemand die weet wat ik met dit probleem aan moet?
Alvast bedankt,
Mike