Dag mensen !
Ik ben altijd al een console gamer geweest, sinds kort heb ik me meer verdiept in het pc gamen en zie er toch wel de voordelen van in. Dus bedacht ik mij om zelf een pc in elkaar te zetten
! alleen het punt is dat ik er nog de balle verstand van heb
, ik heb me er wel al wat in verdiept en snap de meeste dingen al een beetje.
Heb alleen geen idee wat voor performance het allemaal gaat hebben .. ik snap natuurlijk wel hoe je ziet hoe iets beter is enzo maar ik heb echt geen idee wat ik nodig zal hebben voor mijn wensen van een gaming pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
ik wil graag gamen op full/max , en met name games als : Far Cry 3 , Cod, Bioschock infinite (in de toekomst) en skyrim.
Wat mag het systeem gaan kosten?
wat er voor nodig is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
goeie processor , goeie video kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
nope
Zouden jullie mij enige tips of set up voorbeelden kunnen geven ?
Ik dank jullie alvast vriendelijk !
mvg, MrDann
Ik ben altijd al een console gamer geweest, sinds kort heb ik me meer verdiept in het pc gamen en zie er toch wel de voordelen van in. Dus bedacht ik mij om zelf een pc in elkaar te zetten
Heb alleen geen idee wat voor performance het allemaal gaat hebben .. ik snap natuurlijk wel hoe je ziet hoe iets beter is enzo maar ik heb echt geen idee wat ik nodig zal hebben voor mijn wensen van een gaming pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
ik wil graag gamen op full/max , en met name games als : Far Cry 3 , Cod, Bioschock infinite (in de toekomst) en skyrim.
Wat mag het systeem gaan kosten?
wat er voor nodig is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
goeie processor , goeie video kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nope

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
nope
Zouden jullie mij enige tips of set up voorbeelden kunnen geven ?
Ik dank jullie alvast vriendelijk !
mvg, MrDann