Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk gamen. Spellen als Far Cry 3, Battlefield 3 en straks Battlefield 4 en Crysis 3.
Het hoeft niet op Ultra high met 60fps, maar gewoon dat het lekker draait.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 900-1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles. Alleen een muis en toetsenbord heb ik zelf. Windows 7 heb ik ook.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik zou het graag bij 4Launch willen bestellen. Ik woon daar niet al te ver vandaan en vind de optie om het zelf af te halen wel prettig.
Het zou ook fijn zijn als het systeem niet het geluidsniveau haalt van een straaljager.
Tot slot is het wel de bedoeling dat het een futureproof systeem is. Ik wil er over 2 jaar makkelijk een nieuwe processor of GPU in kunnen zetten.
Dit had ik zelf in gedachten:
Is dit de beste prijs/kwaliteit verhouding voor met name de videokaart? Of is er een goedkopere optie die niet veel minder presteert?
Ik heb gekozen om wel een SSD te nemen voor het besturingssysteem. De 64 GB is misschien wat weinig, maar een 128 GB is gelijk 40 euro duurder.
Is dit beeldscherm van goede kwaliteit? Ik vond het wel een mooie prijs voor een 24 inch namelijk.
Ik hoop dat jullie advies kunnen geven. Zelf ben ik mij wel al 2 maanden aan het inlezen, maar ik blijf een redelijke leek.
Alvast bedankt.
Voornamelijk gamen. Spellen als Far Cry 3, Battlefield 3 en straks Battlefield 4 en Crysis 3.
Het hoeft niet op Ultra high met 60fps, maar gewoon dat het lekker draait.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 900-1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles. Alleen een muis en toetsenbord heb ik zelf. Windows 7 heb ik ook.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik zou het graag bij 4Launch willen bestellen. Ik woon daar niet al te ver vandaan en vind de optie om het zelf af te halen wel prettig.
Het zou ook fijn zijn als het systeem niet het geluidsniveau haalt van een straaljager.
Tot slot is het wel de bedoeling dat het een futureproof systeem is. Ik wil er over 2 jaar makkelijk een nieuwe processor of GPU in kunnen zetten.
Dit had ik zelf in gedachten:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 152,95 | € 152,95 |
1 | ASRock B75 Pro3-M | € 57,10 | € 57,10 |
1 | MSI N660Ti PE 2GD5/OC | € 271,50 | € 271,50 |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Corsair Carbide 300R | € 64,- | € 64,- |
1 | Iiyama ProLite X2472HD-B1 Zwart | € 164,- | € 164,- |
1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 42,94 | € 42,94 |
1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 15,95 | € 15,95 |
1 | XFX Pro 550W | € 52,40 | € 52,40 |
1 | Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB | € 65,10 | € 65,10 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 965,84 |
Is dit de beste prijs/kwaliteit verhouding voor met name de videokaart? Of is er een goedkopere optie die niet veel minder presteert?
Ik heb gekozen om wel een SSD te nemen voor het besturingssysteem. De 64 GB is misschien wat weinig, maar een 128 GB is gelijk 40 euro duurder.
Is dit beeldscherm van goede kwaliteit? Ik vond het wel een mooie prijs voor een 24 inch namelijk.
Ik hoop dat jullie advies kunnen geven. Zelf ben ik mij wel al 2 maanden aan het inlezen, maar ik blijf een redelijke leek.
Alvast bedankt.