router verkopen

Pagina: 1
Acties:
  • 653 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knurk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-07 15:35
hallo mensen,

sorry voor deze ontzettende noob-vraag maar ik heb gewoon geen flauw idee.
als ik mijn zyxel P-2602HW-D1A wil verkopen, moet ik dan eerst een soort van software reset doen? slaat het ding configuraties en wachtwoord op zelfs als de stroom eraf is?

vriendelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-07 20:03

Quad

Doof

Aan de stroom laten en de reset knop voor x seconden indrukken, overigens staat dat ook in de handleiding.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knurk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-07 15:35
dankjewel Quad. De handleiding zit bij het ding ingepakt in een dichtgeplakte doos. Het was even niet in me opgekomen om een pdf te zoeken.

Makes sense!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203842

Maar wie wil zo'n "oud" modem kopen? OK, het is een heel betrouwbaar apparaat... maar toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:20

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Los van het feit of iemand geïnteresseerd is om deze router te kopen, het lijkt mij altijd verstandig om inderdaad een reset te doen voordat je het apparaat verkoopt. Niet direct vanwege het feit dat jouw 'gegevens' er misschien instaan, maar meer vanuit het feit dat een nieuwe eigenaar dan gewoon met een schoon apparaat kan beginnen.

Verder zie ik 0,0 discussiewaarde in dit topic. Je kunt je router via marktplaats verkopen. Indien je genoeg karma hebt verzameld kan je dat ook hier op Tweakers doen via http://tweakers.net/aanbod/

Succes ermee :)

Dit topic is gesloten.