Webhosting

Pagina: 1
Acties:
  • 845 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476359

Topicstarter
Een klein en mss belachelijke vraag,

Op dit moment ben ik ik voor mijn website aangesloten bij neostrada.nl

Heb nu wel mijn contract verlengd voor een periode van 1 jaar maar het word toch eens tijd om eens te veranderen van host. Enige tips?

Ik heb het starter pack https://www.neostrada.nl/ voor moest je de specs willen weten. Ik zou wel graag ongeveer hetzelfde willen hebben maar voor een goedkopere prijs en een goede service.

MVG

Lorre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472113

Nog goedkoper dan 1 euro per maand en toch een goede service.. niet echt reëel wat mij betreft.

Ik denk niet dat je het goedkoper kan krijgen en kan verwachten dat iemand je helpt met problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
www.dualdev.nl zit ik bij met www.dennusb.nl ! Je betaalt geen vast bedrag maar echt alleen wat je verbruikt. Service is wat mij betreft ongekend (en rete snel). Ik ben er erg tevreden over!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476359

Topicstarter
Iemand ervaring met antagonist? https://www.antagonist.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• romanotjonfo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-03 20:41
Wow ik dacht dat versio een koopje was, maar na het zien van die specificaties ben ik wel even stil.
Ik betaal nu 50 cent per maand, maar de specificaties (aantal domeinen, dataverkeer, dataopslag) zijn wel een stuk minder.

Ik heb op dit moment niet meer nodig, dus €0,50 per maand vindt ik voor nu wel ruim voldoende. Ik kan er eigenlijk ook niet meer uitgeven. Maar als ik meer nodig heb zal ik zeker wel overschakelen naar neostrada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

DennusB schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:29:
www.dualdev.nl zit ik bij met www.dennusb.nl ! Je betaalt geen vast bedrag maar echt alleen wat je verbruikt. Service is wat mij betreft ongekend (en rete snel). Ik ben er erg tevreden over!
Die hebben niet eens een werkend SSL certificaat.
Kom op zeg :P.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463821

Welkom op GoT. Het is alleen niet de bedoeling hier om een topic van een aantal maanden oud te kicken met een linkje naar je eigen website.

Je site is dan wel topic-gerelateerd, maar TS kan indien nog nodig ook zelf googlen.

Lees ook even de Faq door.

[ Voor 76% gewijzigd door DJSmiley op 04-04-2013 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-07 18:35
pay peanuts get monkeys, als je goede service wil en snelle sites, dan zul toch echt een ander budget moeten voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28
Dit topic is een oude }:O, en de kick was niet echt nuttig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.